27 maj 2012

Sunday

cześć, dzisiaj mam dla Was nieco więcej. za trzy tygodnie wyjeżdzam, więc niestety coraz rzadziej będę się tutaj pojawiać do tego czasu... okres poprawiania ocen końcoworocznych każdy zapewne zna, ale uwierzcie, w staszicu jest 100 razy gorzej... jutrzejszy poniedziałek nie zwiastuje niczego dobrego, ale nie ma się co dziwić, taka już jego odwieczna rola. i proszę, trzymajcie za mnie kciuki, bo naprawdę nie podoba mi się wizja spędzania lipca na nauce do sierpniowej poprawki   :(
tak poza tym to polecam sky is the limit store w Lublinie a niedługo także online, fajna zajawka! klik
i nie wiem czy już wszyscy ogarneli, ale jeśli nie to zapraszam na moją stronke na fejsie ;) klik


















































46 komentarzy:

  1. gdzie kupiłaś buty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. espadryle? dostępne dosłownie wszędzie za grosze ;)

      Usuń
  2. Duża dawka letnich zdjęć od razu sprawia, że robi się cieplej (a niestety u mnie pogoda się zepsuła) tak więc zdjęcia idealnie poprawiają humor :).
    Swoją drogą Twoja torba moro jest świetna! Można spytać gdzie ją kupiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie można nabyć taki zegarek? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. z czego poprawka? masz jedynki proponowane, ile?

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie można dostac takie buty co ma Andzia ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama zrobila :P tzn przerobila zwykle trampki

      Usuń
  6. Twoja koleżanka ma tak naturalnie pieknie blond włosy, czy farbowane? a jeżeli tak, to czym? bo rozglądam się za takim kolorem <3

    OdpowiedzUsuń
  7. depilujesz/golisz też ręce?

    OdpowiedzUsuń
  8. skąd jest koszula? dawno kupiona?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. h&m, dosyć dawno ale mysle ze wszedzie znajdziesz zwykla czarna koszule

      Usuń
  9. Klaudio, masz takie śliczne włosy, a wgl co ty nie masz w sobie ślicznego :D ale chciałam się zapytac czy stosujesz na nie jakieś odzywki, bo ze zdjęc wnioskuje że nie masz puszących sie i są raczej cienkie a ja niestety mam puszące sie i mnie to starsznie wkurza ;< bardzo prosze o porade i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm cienkie? nie mam cienkich włosów, to raczej cienkie maja tendencje do puszenia się. wiesz, nie jestem w stanie ci nic poradzic, to tak jakbys spytala mnie czemu urodzilam się brunetką a nie blondynką ;) uzywam jakichśtam odżywek, ale nie żadnych z górnej pułki i nie sądze że to one mają wpływ na moją strukturę włosa, takie po prostu mam. może poradź się specjalisty tj. FRYZJERA? :D

      Usuń
    2. ale z polskiego to chyba dwója, bo półka się pisze przez ''ó'' ;)

      Usuń
    3. dwója bo zrobiłam jeden błąd ortograficzny? ;) cóż, są ludzie i hejterzy ;)

      Usuń
  10. własnie byłam u fryzjera i tak samo nie jest w stanie nic poradzic, wiec właśnie postanowiłam zapytac osoby która ma takie włosy jakie bym chciała ;)no cóż nie pozostaje nic innego jak pogodzic się z tym.. ale dziękuje i tak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma ideałów, do moich włosów też moznaby sie przyczepic z wielu powodow ;)

      Usuń
  11. Klaudia można dodać Cię na facebooku, czy nie akceptujesz zaproszeń?;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w zaleznosci od humoru ale raczej nie ;p

      Usuń
  12. będą zdjęcia w białych creepersach? ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. kiedy uciekasz z polski ?

    OdpowiedzUsuń
  14. masz śliczne czarne włosy, wyjątkowo Ci pasują i nie wyglądają sztucznie ;P, z jakiej firmy najczęściej używasz farby?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmmm ostatnim razem uzywalam castinga ale nie tej w piance tylko zwyklej ;d

      Usuń
  15. będziesz dodawać coś w Stanach ? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. woah -tak/nie?

    OdpowiedzUsuń
  17. hahahaha chcesz być drugą Woah.. -,- ?
    miliony dziewuszek latają po ulicach jak kopie i myślą ,że są oryginalne.
    żałosne.

    OdpowiedzUsuń
  18. ładna buźka ale krótkie nóżki

    OdpowiedzUsuń
  19. podobaja ci sie takie spodnie ??
    http://allegro.pl/spodnie-usa-new-yorker-rozmiar-34-i2436829153.html
    UWIELBIAM CIE!

    OdpowiedzUsuń
  20. woah masz na tumblr nawet..;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha nie wiedzialam ze to polka i ze ma fbl :d

      Usuń
  21. lubisz Pezeta? ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ładna ta torba z misbhv :)
    to ta mniejsza czy większa?

    OdpowiedzUsuń