25 cze 2012

first day

najbliższe pięć tygodni zapowiada się całkiem spoko, zapisałam się na siłownię i planuję dosyć aktywnie spędzić ten czas. nie byłam jeszcze w zbyt wielu sklepach, póki co udało mi się jedynie odwiedzić atlantic city. ciągle regeneruje siły po podróży i (jak widać) niezbyt dobrze idzie mi przestawienie się czasowo. jest 7 rano, a nie śpię już conajmniej od dwóch godzin :P ciężko mi narazie określić w jakich odstępach czasu będe dodawać posty, postaram się robić to jak najczęściej, nawet przed wyjazdem wyposażyłam się w upragnioną maszynę fotografującą! a, tak poza tym to stopniowo schodzę do orzechowego koloru na głowie. proszę zatem abyście powstrzymali się od komentarzy typu: ale zjebałaś, lepiej ci w czarnym.
okej, więcej info na bieżąco tu KLIK













90 komentarzy:

  1. Chyba w każdym kolorze byłoby Ci pięknie.
    Pazurki rewelka !

    OdpowiedzUsuń
  2. skąd nagle taka zmiana fryzury ? :)
    super zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jakoś tak uznałam te wakacje za dobry czas na eksperymenty ;) dzięki

      Usuń
  3. a wiesz, że ślicznie ci tak? ;) duuuży plus jak dla mnie
    udanego pobytu życzę i czekam na kolejne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny ten kolor, do twarzy Ci :D teraz taka jakby bardziej pozytywna i radosna sie wydajesz, nie wiem czemu ale tak to odbieram. i b.ładne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  5. życie jest za krótkie aby mieć taki sam kolor na głowie przez cały czas. naprawdę ładnie teraz wyglądasz. :3
    strefy czasowe i przystosowanie się do nich to katorga. co roku jestem w australii i przez pierwszy tydzień mam tryb sowy. ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki wielkie ;*
      no ja niestety tez mam z tym problem co prawda tutaj jest mniejsza roznica niz w australii ale jak dla mnie też jest ciezko sie przestawic ;)

      Usuń
  6. rozjasnialas wlosy? co robilas z nimi dokladnie? bo ja mam problemy z rozjasnieniem... bo mi fryzjerka tylko poleciła odczekanie, az kolor wyblaknie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zalezy jaka farba malowalas ;) ja raz w zyciu uzylam palette granatowa czern i bardzo nie polecam. schodzenie z koloru jest kosztowne i dlugotrwale, dwukrotnie mialam rozjasniane pasemka, planuje jeszcze około dwóch razy powtórzyć ten zabieg, ale to juz po powrocie ze stanów. narazie spróbuje potraktować część włosów popielatym blondem żeby pozbyć się rudego odcienia ;)

      Usuń
  7. Swietne paznokcie ;) jak je zrobilas?

    OdpowiedzUsuń
  8. Klaudia jak jesteś w NYC to koniecznie musisz zajrzeć do Carlo's Bakery :D zrób sobie fotkę z Buddym Valastro, powiedz, że Dagmara z PL go uwielbia a będę Ci wdzięczna :D
    btw miłego pobytu :*

    OdpowiedzUsuń
  9. jak oceniasz swoją umiejętność języka angielskiego? porozumiewasz się ze wszystkimi bez większych problemów?
    zazdroszczę wyjazdu:)!

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie Ci było w ombre piękna kobieto! ale zmiany zawsze spoko:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnemu we wszystkim ładnie, nie bejb? ;d Zazdroszczę Stanów, paznokcie śliczne. Zaczynam blogowanie i zapraszam w wolnej chwili xo i obserwuję oczywiście

    OdpowiedzUsuń
  12. ale Ci dobrze :) dawaj jak najwięcej zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  13. hej, obserwujemy Twojego bloga od samego początku i co raz bardziej nas zachwycasz! Jeśli znajdziesz chwilę czasu to zachęcam do odwiedzenia naszego bloga ;) pozdro.

    OdpowiedzUsuń
  14. CZEKAJ z zakupami na mnie bitch ;* Soho kocho ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. hej Klaudia!
    mogłabyś mi powiedzieć gdzie w Lublinie mogę zrobić septum?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah sama!! taa.. już to widzę jak sama sobie przekuje ;p
      na prawdę nie wiesz gdzie moge to zrobić?
      Pozdrawiam! ;)

      Usuń
    2. w jakims salonie ale wtedy zaplacisz troche;p

      Usuń
  16. dawaj więcej zdjęć!!;) wszyscy czekają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mysle ze za jakies 4 godzinki sie pojawie ;p

      Usuń
  17. Klaudio, wiesz może gdzie można nabyć fajne gorsety na lato? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzis widzialam duzo w forever21 ale jakos srednio mi sie widzi kupic ;p

      Usuń
  18. ale masz krótkie włoski w porównaniu z wcześniejszymi. nie żałujesz, że ściełas? :)
    a w ogole to myslalas moze o blondzie? :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, sa zdrowsze a poza tym wciąż długie ;) tak, ciemny blond spoko

      Usuń
  19. ile kosztowały te cudowne buciki ? :D

    OdpowiedzUsuń
  20. gdy leciałaś sama samolotem będąc niepełnoletnią osobbą miałaś jakąs opiekę stewardessy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nienie, sama ;) wrecz nikt sie nie domyslil ze nie jestem pelnoletnia i zostalam hojnie obdarzona roznymi produktami w samolocie, hihi

      Usuń
    2. a po co prawie pełnoletniej dziewczynie stewardessa i jej opieka? ;d to nie małe bobo. :)

      Usuń
  21. dlaczego wg Ciebie przedluzanie wlosow to obciach ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie wiem uwazam ze sztuka to zapuscic wlasne ;p

      Usuń
  22. wrocisz na formsa jeszcze?;)

    OdpowiedzUsuń
  23. a z kim mieszkasz teraz w Stanach ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a babci nie jest przykro, ze sama mieszka bez rodzinki?;*

      Usuń
    2. jeszcze chrzesny i jedna ciocia

      Usuń
  24. szykujesz nowego posta?? :D

    OdpowiedzUsuń
  25. co robisz ze masz takie zajebiste brwi ?;)

    OdpowiedzUsuń
  26. tylko nie mów, że byłaś na koncercie ScHoolBoy Q!!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurcze, ale Ci zazdroszczę! jaki jest Twój ulubiony utwór?

      Usuń
    2. haha no nie bede oryginalna, hands on the wheel

      Usuń
  27. a jak w szkole ? udało się wszystko pozaliczać ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha nie, w sierpniu fizyka

      Usuń
    2. rodzice źli ? a Ty sama na siebie za to ?

      Usuń
    3. ponoć fizyka na poprawkach jest strasznie przesrana, więc życzę powodzenia. ;*

      Usuń
    4. no rodzice nie ale ja tak...
      troche lipa zjebany sierpien ale dam rade moze;p

      Usuń
  28. fajnie, że idziesz na koncert- przynajmniej nie będziesz się nudzić ;)
    sama idziesz?
    masz w Stanach kogoś w twoim wieku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ide z kolegami ktorzy tez sa akurat w ny ;p nie mam nikogo ale od pon ide do szkoly

      Usuń
  29. życze udanej zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. który raz już jesteś w Stanach? :D

    OdpowiedzUsuń
  31. aaaaa babcia tez was odwiedza w pl?;d;d

    OdpowiedzUsuń
  32. spotkałaś w stanach jakieś gwaizdy / celebrytki ?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo wiesz- Cobaina widziała ;D ;p

      Usuń
  33. czemu masz taki czerwony dekolt na ostatnim zdj ? ;(

    OdpowiedzUsuń
  34. kiedy nowy post?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawdopodobnie dzis okolo 21

      Usuń
    2. naszego czasu, tak? :D

      Usuń
    3. tak tak, po 21 na 100%

      Usuń
  35. oczęta na ostatnim zdjęciu masz cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Jaa jebie nawet nie wiedziałam, że wyjechałaś oO Jak ci zaaaazdroszczę :( Idę płakać nad przebywaniem w tym nędznym Lublinie -.-

    OdpowiedzUsuń
  37. Hej! Takie pasemka o których pisałaś wcześniej to robiłaś u fryzjera w Polsce czy w Stanach?Jeśli w Polsce to mogłabyś podac dokładnie salon? Pytam ponieważ szukam dobrego fryzjera a Tobie jest moim zdaniem o wiele lepiej w takim odcieniu brązu ponieważ wyglądasz pogodniej-w sam raz na lato!:)

    OdpowiedzUsuń
  38. pierw mowisz nam, ze bedziesz dodawac posty codziennie, pozniej mowiesz, ze dodasz o 21, a jest 23 20, a postu wciaz nie ma .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale juz jest :( nie moglam wczesniej, babska sprawa mi wypadla

      Usuń
  39. Hej, świetne zdjęcia! Możesz mi powiedzieć z jakiej firmy są te buty, co zrobiłaś fotkę w sklepie ( nie chodzi mi o creepersy)? Genialne są.

    OdpowiedzUsuń