1 sie 2012

###

takitam letni pościk w Polsce, zabieram sie za blogowanie od teraz!

























(czapka The Hundreds; koszulka H&M; spodenki TOPSHOP;buty Vans; biżuteria lilou/forever21)


187 komentarzy:

  1. czym malowałaś włosy? rozjaśniaczem? sama czy u fryzjera?
    śliczne są <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u fryzjera, od dwoch miesiecy pasemka a wczoraj farba ;p

      Usuń
    2. Krasia, masz śliczne włosy <3 kurcze, cała śliczna jesteś ;p

      Usuń
  2. ile mierzysz i ważysz? masz idealną figurę.

    OdpowiedzUsuń
  3. pani klaudio, zabiłabym za pani włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne wlosy!! wypieknialas tam!!

    OdpowiedzUsuń
  5. lepiej ci było w ciemnych włosach, ale nadal jesteś piękna fest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie wiem narazie pochodze w takich bo wydaje mi sie ze jasny kolor podkresla ze mam ciemne oczy ;p pozniej juz bede w jakies brązy uderzac ale narazie dam wlosom troche odpoczynku!

      Usuń
    2. zielone to ciemne?

      Usuń
    3. ciemną oprawe oczu :P

      Usuń
  6. a ja nie byłam przekonana do Twojej zmiany koloru, ale uważam, że teraz wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. o wiele lepiej w jasnych włosach, tak bardziej hm.. promiennie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dziekuje, juz naprawde balam sie ze faktycznie kompletnie mi nie pasuje jak to niektorzy twierdzili!

      Usuń
  8. o kurcze! tak właśnie kiedyś sobie myślałam jak by Ci było w jasnych włosach i normalnie szok!!!! zajebiście! tak pięknie wyglądasz, że idę pociąć się mydłem! ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. napisz tak przykładowo co jesz w ciągu dnia, bo widze, że duzo schudłaś :) tak np dzisiaj, jak ci sie chce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przede wszystkim wazne jest by wybic sobie z glowy slowa "jestem glodna" i "mam ochote na"! potem juz pojdzie z gorki. nawet nie odczuwam glodu tylko staram sie jesc na tyle zeby dostarczyc sobie energii i potrzebnych witamin. to jest klucz do chudniecia, nie zadne diety cud! no i chodzilam na silke miesiac ale tez nie sadze ze cwiczenia maja az tak magiczna moc, pewnie troche pomogly ale raczej sposobem jest odmawianie sobie ;)

      Usuń
    2. a to co jadłaś dziś np? :c to prawde ze tak malutko jesz? palisz szlugi?

      Usuń
    3. a dzis jadlam rano troszke jajecznicy ktora i tak ciezko w siebie wmuszalam, potem mini miske rosołu i wieczorem kilka czipsów haha

      Usuń
    4. no to widze, że pojedzone :D małooooo, a do jakiej wagi chcesz zejść?

      Usuń
  10. Jesteś taka prześliczna! :) Dodawaj jak najczęściej tutaj posty i zdjęcia bo wszyscy zawsze czekamy! :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. strasznie strasznie mi milo ze mam stałych bywalcow! :P

      Usuń
  11. CUDOWNA JESTEŚ <3 Jaram się totalnie Twoją urodą i stylem. Skąd taka fajna koszulka i czapka? :) Jeśli można wiedzieć. Szukam beanies od jakiegoś czasu w PL ale ni chuja, same beznadziejne. Pozdrawiam, trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koszulka h&m, jakaś basic, ostatnio koszulki wole takie minimalistyczne i bez udziwnien! a czapeczka the hundreds new york niestety, ale bardzo fajne maja monroe apparel, znajdziesz je i zamowisz przez internet ;) pozdrawiam rownieeeez

      Usuń
  12. ciesze się, że znowu pojawił się u Ciebie nowy wpis :) jesteś śliczna, masz świetny styl i w twoim przypadku naprawdę sprawdza się powiedzenie - ładnemu we wszystkim ładnie,lajkuje Twoją osobe wszędzie gdzie tylko mogę ;)

    Mogłabyś zdradzić jaki masz odcień i firmę kredki do brwi? Mam ciemne włosy i strasznie ciężko jest znaleźć taką w odpowiednim, chłodnym odcieniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MIŁO MIŁO MIŁO!<3
      kredka miss sporty, chyba najtansza mozliwa, brązowa :P ale wiesz co, sprobuj robic tak ze kup sobie chlodny brazowy cien i maluj początek brwi tym cieniem a tylko tą ciensza czesc popraw nieco ciemnejszą kredka ;p a potem delikatnie wytrzyj palcami i dosyć naturalnie to wyglada mysle!

      Usuń
  13. pijesz kawę? jeśli tak to jak często i jaką? i przy okazji, jesteś naprawdę piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm zazwyczaj pije to co jest w domu+dosyc duza porcja mleka i cukru ;D wiadomo ze najchetniej pijam kawe ze starbucksa czy coffee heaven ale jednak w mojej glowie jest glos ktory za kazdym razem gdy jestem w tych kawiarniach karze mi zaoszczędzić te 12 zł! zgred...

      Usuń
  14. Ślicznie Ci w jasnych włosach!!! :O <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej, od jakiegoś czasu jestem zauroczona Twoim stylem totalnie :D I mam takie pytanie: do czego ubrałabyś air maxy? Chciałam zmienić styl na bardziej skate, z elementami grunge i okazyjnie kupiłam sobie czarne Najki z biało-czerwonymi elementami. Myślisz, że połączenie ich z czarnymi rurkami, jakimś topem/koszulką i dżinsową kurtką albo ramoneską będzie ok? Pozdro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm wiesz co mysle ze nawet spoko moze to wygladac, ale ja osobiscie srednio przepadam za air maxami ;)

      Usuń
  16. Oglądam tą notke chyba z jakąś godzine i nadziwić dalej się nie moge! Dziewczyno wiedziałam że jestes piekna, ale nie aż tak. Prze prześlicznie ci w tym kolorze. A to ze kocham twój styl chyba już nie musze mówić. Mam nadzieje, ze nic sie nie stanie jeśli zostaniesz moją inspiracją? :D I wiesz ciesze sie, ze już wróciłaś. No dobra kończe zanudzać cie czytaniem mojej wypowiedzi i dodam tylko że czekam na kolejne notki :D pozdrawiam cieplusio :*

    OdpowiedzUsuń
  17. eejej zmień czcionke bo nic nie widać :((

    OdpowiedzUsuń
  18. kiedy będZie kolejna notka XD
    bo już nie mogę się doczekać ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  19. powinnaś dodawać dużo więcej , jakieś 3 wpisy na dzień ! : )

    OdpowiedzUsuń
  20. pięknie teraz wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  21. Klaudia ! ślicznie wyglądasz :) Nie mogę się na patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  22. gdzie można cie najczęściej spotkac z lublinie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm roznie, ostatnio w okolicach krakowskiego przedmiescia dosyc czesto bywam ;p

      Usuń
  23. ja cię widziałam na żywo i się tym jaram < 33

    OdpowiedzUsuń
  24. Duże robiłaś zakupy w NY? Co kupiłaś albo z jakiego zakupu jesteś najbardziej zadowolona?
    Wgl świetny post, bardzo do twarzy ci w tym kolorze:)! No po prostu jestem zachwycona!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no w sumie nie jakies bardzo duze, staralam sie kupic niewiele, ale rzeczy ktorych nie dostane w pl ;) w sumie zadowolona jestem z bluzy wildfox, kurtki american apparel, kilka czapek, zlote sandalki z zary :P pojawia sie kiedystam!

      Usuń
  25. Czy mi się wydaje,czy masz na prawej ręce bansoletki z jezusem ,marią itd xd?

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaki masz dokładnie model lapka ;d?

    OdpowiedzUsuń
  27. używasz jakiegoś pudru ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obecnie nie, bo wrecz mam wrazenie ze po uzyciu pudru jeszcze bardziej sie poce
      = swiece sie ;p

      Usuń
  28. w jakim sklepie kupiłaś tę prześliczną koszulę o brązowym kolorze, którą miałaś w US?

    OdpowiedzUsuń
  29. a jestes w stanie jakiś puder polecić by utrzymać taki w miąrę jasny odcień skury i który pokryje jakieś tam ewentualne niedoskonałości ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze mowiac nie jestem zadowolona z zadnego jak narazie

      Usuń
  30. na jaki kolor malowalas teraz wlosy? masz tez czerwone pasemko? w ogole to jestes zadowolona z nowej fryzury? :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaaaaak bardzo zadowolona jestem! malowalam farba cece odcien 9/36, pasemko rozowe jakies pseudo tonerem :D

      Usuń
  31. Klaudia dodasz jeszcze jakieś zdjęcia z NY? ;)
    Uwielbiam twojego bloga,dodawaj notki częściej ;^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie no raczej z ny juz nie bedzie :C powinnam jutro/ pojutrze cos dodac, nawet juz mam pomysl ;p

      Usuń
  32. Zajebisty outfit ! Moglabyś zdradzić w jakim sklepie kupiłać ta czarą koszule mgiełkowa?

    OdpowiedzUsuń
  33. ale kopia bolki z ciebie;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha nie no, faktycznie identyczna! mamy zupelnie inny styl i zupeeeelnie inne blogi, chyba zazdrosc ci uderza do glowy

      Usuń
  34. Prosimy cie dodaj coś z NY jeszcze :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm no jak cos mi sie uda jeszcze skleic to spooooko

      Usuń
  35. Boże Klaudia jak ty się zmieniłaś,jesteś taka miła i wgl,może zawsze taka byłaś i nie chciałaś pokazać tego ludziom w necie ;>
    Kocham twój styl.Ubierasz się po prostu cudownie niby minimalistycznie i normalnie,ale cos w tym jest.Pozdrawiam cię serdecznie i życze powodzenia.Pamiętaj,ze masz tu osoby,które będą z tobą zawsze.Oliwia xo

    OdpowiedzUsuń
  36. Długo zajeło ci rozciąganie uszu? Masz zamiar jeszcze powiększyć rozmiar?;)
    Gdzie kupiłaś te piękne rozpychacze w panteree?;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie no zajelo mi ok. 2,5 miesiaca do 10mm, myslalam nad 12-15 ale jakos narazie chyba sie jeszcze wstrzymam. glovestar.pl

      Usuń
  37. Gdzie kupiłaś te świetne kolanówki białe z czarnymi paskami i różowymi?Wiem,że nie lubisz takich pytań i cię przepraszam,ale obszukałam cale allegro i były tylko jakieś chińskie gówna,na stronce topshop'a już sold out ; <

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaa cala game kolorow w tym roku kupilam w journeys haha tylko ze mega skracaja i pogrubiaja nogi wiec tylko latam w nich po domu ;p

      Usuń
  38. hej , klaudia ! piękny post , wogóle wszystkie są takie , ale do twarzy ci w tym kolorze i nie słuchaj innych , którzy mówią że lepiej ci w czerni ! na 5 zdjęciu masz taką fajną minkę , że aż chciałoby się ją podziwiać nocami :)widzę też że zakupiłaś jakieś nowe vansy ? a co z creepersami ? nadal zamierzasz je nosić , czy nie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dzieki, tez wole siebie w jasnych wlosach! no creepersy maja swoje miejsce w szafie i tam narazie zostana ;d

      Usuń
  39. Swietna czapka! :) Zapraszam do mnie ;) http://monikapiwowarczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. to ile w sumie zapłaciłaś na te przemalowanie na blond ?
    i orientujesz się jaki będzie koszt malowania odrostów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "przemalowania" nie bylo, chodzilam kilka razy na pasemka i dopiero za ktoryms razem moglam juz cale pomalowac ;p
      wiesz, wydaje mi sie ze nikt tak nie maluje ze same odrosty ;d zawsze cale wlosy sie robi, ew naklada sie farbe na odrost i rozczesuje no ale nie wiem, mysle ze zaplacisz cos ok 60-80 zl

      Usuń
  41. a powiedzialabys, jak np. ubralabys sie gdybys pracowala w urzedzie?
    pytam zupelnie z ciekawosci, czy umialabys sie dostosowac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha, ale nie pracuje w urzedzie, mam 17 lat i jest jeszcze czas na garsonki!

      Usuń
  42. nie boisz się odrostów XD?
    sama będziesz je ogarniać ?

    OdpowiedzUsuń
  43. ładna krasia < 3

    OdpowiedzUsuń
  44. podobają ci sie te słuchawki pop phoneee? ;p

    OdpowiedzUsuń
  45. Jaki jest adres bloga Bolki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://lesstoxicthanvitaminc.blogspot.com/

      Usuń
  46. wow! wyglądasz świetnie!
    wyraź swoja opinie u mnie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  47. Jaka ty śliczna! Kurcze, tak chciałabym mieć twoją urodę! Dziewczyno, kurcze, nie mogę ;) Wydajesz się miła, wiem, trochę głupio to mi pisać, z resztą nie znam cię, ale moi znajomi mówią, że jesteś pusta i niemiła. Ja nie oceniam ciebie, bo tak na prawdę widziałam cię kiedyś pierwszy raz na żywo, ale chyba widzę, że jesteś inna ;) sorki za takie gadanie, jeszcze od jakiejś obcej dziewczyny, ale tak chciałam się ciebie właściwie zapytać jaka jesteś na prawdę ;p Odpowiedz, jak będziesz miała czas! xx /P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przeciez ladne zawsze glupie.

      Usuń
    2. nie wierze w stereotypy, to raczej zazdrosc ;)
      nie lubie opowiadac o sobie, dla ogółu społeczenstwa moge byc i pusta, nikt nie zna mnie na tyle by o mnie mowic czy jestem glupia czy pusta czy cokolwiek

      Usuń
  48. dobra..smutno mi sie robi jak patrze na ciebie a potem w lutro hahaha powazka

    OdpowiedzUsuń
  49. Ślicznie Ci w tych włosach:D.Chciałam się spytać czy przyjmujesz wszystkie zaproszenia na fejsie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, przyjmuje po dluzszej analizie albo ide na latwizne i patrze ilu mam wspolnych znajomych :D

      Usuń
  50. Klaudia,nie sluchaj nikogo, w blondzie jest ci cudownie! taka usmiechnieta i w ogole:) a tak btw mam pytanie:) gdybys mogla zrobic w tym momencie tatuaz, jaki by byl, tzn wzor,napis? jakie miejsce? jestem zagorzala fanka wszelkich tatuazy,piercingu wiec musialam spytac.pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziekuje, tez wole siebie w jasnych wlosach, po prostu lepiej sie czuje ;) wiesz co, narazie mam wiele koncepcji tatuazu, moglabym go zrobic nawet teraz ale chce miec kazdy dokladnie przemyslany ;) podobaja mi sie tatuaze na zebrach, na lopatkach, na przedramieniu, na nadgarstkach, na stopach, na karku, mam tez jedno haslo ktore bardzo bardzo mi sie podoba ale nikomu nie zdradzam bo narazie musze sama sie z nim oswoic i przekonac czy to jest wlasnie to czego szukam ;) a z wzorów podobaja mi sie kwiaty, ptaszki, ale jakies takie no niebanalne, jaskółki na nadgarstkach i piórka juz troche sie przejadly. w ogole bardzo bym chciala sama sobie zaprojektowac cos unikatowego, mysle nad tym ;p

      Usuń
  51. Klaudia, do szkoły kupujesz plecak czy torbę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jest i plecak i torba w zanadzu ;p

      Usuń
  52. kiedy piszesz poprawkę z fizyki? uczyłaś się coś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bodajze 29, no od pon mam korki ;c

      Usuń
  53. twój chłopak wygląda jak twój brat, ale ładna z was para szczęścia życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha dzieki, no jestesmy w sumie podobni troche ;p

      Usuń
    2. podobno najlepiej dobrane pare mają podobne rysy twarzy - są podobne:D

      Usuń
  54. Klaudio, czy kiedy farbowałaś włosy na czarno zmieniły sie w jakims stopniu twoje włosy? chodzi bardziej o strukture czy cos w tym stylu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yy po kazdej farbie zmienia sie struktura wlosa czy cos w tym stylu

      Usuń
  55. a co twój chłopak na tę zmianę ?

    OdpowiedzUsuń
  56. Odpowiedzi
    1. mial byc dzis, jednak chyba jutro ;d

      Usuń
  57. ASAP Rocy vs Schoolboy Q ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojoj ciezki wybor ale chyba schoolboy ;p

      Usuń
  58. gratulacje! z dobrej dupy zrobilas sie na nastolatke jakich w lublinie wiele. negatywna zmiana..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...i bardzo mi smutno z tego powodu :(

      Usuń
  59. Klaudioo ;D Kiedy nowy post czekam z niecierliwością : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawdopodobnie jutro dam od razu info na fejsie

      Usuń
  60. usuwasz ludzi z e znajomych na fejsie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem jak mam jakichs niepotrzebnych hejterow albo gimbow

      Usuń
  61. klaudia powtórz jak sie nazywają te zakolanówki 'amerykanskye' zapomnialam :<

    OdpowiedzUsuń
  62. Klaudiaaaaaa dodaj dziś post,co jakies 10 min wchodze na bloga i tylko sprawdzam xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurde no!! jutro rano zrobie zdjecia jakies takie o na szybko kilka ;d

      Usuń
    2. haha ja to samo, już z milion razy tu dziś wchodziłam

      Usuń
  63. dawaj posta czekamyy,nie daj sie prosić ! ;P Wrzuc chociaz cos z ny napewno masz jakies fotki ;^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niee no dzis nie ale jutro juz caly dzien poswiecam sklejaniu czegos i post mysle pojawi sie przed wieczorem jeszcze

      Usuń
  64. prosimy prosimy o nowego pościaka dziś !;>

    OdpowiedzUsuń
  65. Hej,mam do cb pytanie,zastanawiam sie nad plecakiem do szkoly i nie wiem,który wybrać.Myslę nad tym z river co ty masz,bo go w necie znalazłam,a nad tym z najnowszej kolekcji vansa w panterke?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej hej, a z tej najnowszej kolekcji vansa kupilam taki worek wlasnie w panterke i jest spoko lubie go bardzo a plecaki wg mnie juz totalnie out. kupilam tez wlasnie vansa ale jakis zwykly i tylko dlatego ze musze nosic duzo ksiazek do szkoly a nie chce w torbie tachac. ten z river jest spoko, bo pasuje i do sukienki i do bluzy wiec mysle ze bardziej w ten desen ;)

      Usuń
    2. No i chyba kupie ten z river jest bardziej pakowny i wgl ;D A jaki kolor z vansa kupiłaś? I tak wgl dzięki za pomoc ; )

      Usuń
    3. to sie dołączę, szukam wszedzie w necie tego plecaka vansa w panterke i nie moge znaleźć, moze wiecie gdzie go zakupić mogę? ;(

      Usuń
  66. nie odchudzaj sie już, teraz wyglądasz cudownie, a nie jak 95% dziewczyn na które już się nie da patrzeć, serio ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no narazie sie nie odchudzam jakos drastycznie ;d

      Usuń
    2. nie no tylko tak mówie, jakbys miala jakieś jazdy z tym odchudzaniem, bo nawet po photoblogach widać, że jakaś epidemia, to szczerze wyglądasz super szczupło i jesteś prześliczna :) ja też czekam na nowy post, trzymaj sie

      Usuń
  67. dodaj chociaż cos na fbl dzisiaj,zebym mogła na ten twój nowy kolor sie napatrzec xd

    OdpowiedzUsuń
  68. jaki model vansów?

    OdpowiedzUsuń
  69. jaki masz naturalny kolor włosów?

    OdpowiedzUsuń
  70. Taki świetny blog, a tak rzadko posty.. ZRÓB COŚ Z TYM :P pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  71. Kiedy do Wawy?:p

    OdpowiedzUsuń
  72. hej
    gdzie kupiłas złoty kolczyk do septum?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za odp :)
      a orientujesz sie może czy gdzies w lbn moze byc?

      Usuń
  73. myślałaś kiedyś żeby pousuwać zdjęcia na fotoblogu kiedy miałaś jeszcze grzywkę ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  74. kiedy nowy post?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mial byc dzis ale jestem w trakcie kreowania i nie wiem czy dzis dodam ;p

      Usuń
  75. klaudia czekam na posta z niecierpliwoscia caly dzien,wez wrzuc dzisiaj xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eh wlasnie zrzucilam na kompa i szczerze mowiac wolalabym ich nie dodawac bo byly robione ok 19 i jest na nich mega ziarno... odechcialo mi sie tego posta juz...

      Usuń
  76. no jak to? my tu czekamy a ty nie chcesz dodac dzis? ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chujowe foty wyszly, trzymam fason i dodam cos innego jutro

      Usuń
  77. to dodaj cos na fbl chociaz ;O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no przeciez pisze ze mi ziarniaste foty wyszly

      Usuń
  78. to chociaz 1 z ny wrzuc na fbl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIE MAM JUZ ZADNYCH INNYCH SWOICH ZDJEC Z NY I PRZESTAN MNIE KATOWAC BO JAK NIE BEDE MIALA OCHOTY TO NIE DODAM :O

      Usuń
  79. Wiem, że to twój blog, ale mogłabyś zmienić czcionkę? dziwnie się czyta.. a wchodzę tu codziennie, w sumie może moje zdanie Cię nie obchodzi ale ja i tak jestem twoja fanką i zawsze sledze twoje posty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurdeee ale mi sie ta podoba i mi osobiscie nie utrudnia niczego, moze idz do okulisty :D

      Usuń
  80. dodaj kiedyś jakiś film bo chciałabym usłyszeć twój głos ;D

    OdpowiedzUsuń
  81. japierdolę, ludzie przestańcie włazić dziewczynie z dupę z tą notką na fotoblogu jakby od tego zależało wasze życie. zbawi was ta notka, umrzecie jak nie zobaczycie nowego outfitu klaudii? get a life.

    OdpowiedzUsuń
  82. ładna czcionka ! i wogóle w tych włosach ładniej ci , i wyglądają na dużo zdrowsze ! kiedy nowy pościk ?

    OdpowiedzUsuń
  83. Cho do Warszawy w następnym tygodniu!:*

    OdpowiedzUsuń
  84. chodzisz jeszcze w swoich czasnych vansach ;d? czy nie bardzooo

    OdpowiedzUsuń
  85. biały, czy czarny iphone 4S?

    OdpowiedzUsuń
  86. jakie buty kupiłaś jak byłaś w NY?

    OdpowiedzUsuń