23 wrz 2012

co u mnie(...)

cześć, w dalszym ciągu aparat mnie nie lubi ale mimo to postanowiłam z czymś wyskoczyć jako że kilka osób o to prosiło ;) no to cóż, mamy jesien, jak dla mnie nie jest to zbyt pozytywna wiadomość gdyby nie to że zbliżają się moje urodziny a wiadomo każdego urodziny cieszą :P w związku z tym postanowiłam sobie, po dłuższym namyśle, że czas trochę zacząć przeobrażenia w nieco bardziej kobiecą istotę, dobra wiem niektórych może to śmieszyć ale taki właśnie jest mój zamiar :P jakoś nigdy nie czułam się dobrze w szpilkach i sukienkach , ale tenże przełomowy moment ma na celu to zmienić! nie żebym zmieniała jakoś diametralnie swój wygląd i nie żeby converse'y miało cokolwiek zastąpić, ale w planach mam zakup lita spike od jeffrey'a. deezee i stylowebutki odpada, tylko oryginał. owszem, ten model posiadają już prawdopodobnie tysiące dziewcząt, ale mimo to stawiam na klasykę i nie będzie szkoda mi przeznaczyć budżetu urodzinowego na tę zacną inwestycję :P oczywiście do wszystkiego przekonał mnie rabat który dostałam od karmaloop na ów model, yaaaayyyy.. żeby było ciekawiej na tym kończy się moja lista "z pazurem" póki co, szczególnie w chwili gdy moje oczy ujrzały nową kolekcje adidas originals! i własnie ta kolekcja prawdopodobnie utrzyma mnie w zawieszeniu aż do 6-7 października gdyż w ten weekend wybieram się z ciocią na trip po centrach handlowych :P
postanowiłam w zasadzie nie dodawać żadnych zdjęc, bo i po co. moje inspiracje macie przecież na tumblr, a ja sama ostatnio nie czuje się zbyt dobrze w swojej skórze więc i oglądanie mnie na zdjęciach wywołuje lekkie zniesmaczenie :P
(nie)miłego poniedziałku! ;)

111 komentarzy:

  1. jakie poleciłabyś sklepy z torbami? nawet internetowe? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm w sumie do tej pory torebki kupowalam jedynie w river island i h&m, w river jest duzy wybor za to ceny nieco przewyzszaja jakosc, a w h&m ani cena ani jakosc nie zadowala :P nie trafilam jeszcze niczego spoko w rozsądnej cenie, moja mama ma faaajne torebki ale niestety jak dla mnie cenowo odpada :D

      Usuń
  2. hej, mam pytanie.. gdzie kupiłaś zegarek złoty casio? ja nie mogę znaleźć w necie..

    OdpowiedzUsuń
  3. na ostatnim zdjeciu na photoblogu,co to za farba? bo genialna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serio? to dwie mieszane farby z cece, bodajze obie popielate a wyszlo co wyszlo :D

      Usuń
  4. Klaudia, jaki masz rozmiar bluzy boy london? +super że sie nie szufladkujesz ze stylem i kupujesz lity! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Klaudia do ilu Ci siega Ci grzywka a raczej pozostalosci po niej i co robisz ze Ci w oczy nie leca bo ja mam z tym duzy problem..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm no juz prawie do ramion :P uzywam pianki ale najczesciej po prostu nosze za uchem caly dzien :P

      Usuń
  6. jak tam w stasiu? dobre lo ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DOBRE LO?! staszic jest bez watpienia najlepszy jesli chodzi o poziom nauczania, owszem, ludzie moga mowic ze "poziom nauczania jest ten sam w kazdym lo", ale to bzdura! w tej szkole naprawde nauczyciele skupiaja sie glownie na maturze i pomagaja nam zdobyc doswiadczenia przydatne po opuszczeniu tej szkoly. ludzie swoją drogą, ale ja osobiscie do szkoly chodzę po to, by jak najwięcej z niej wynieść także no efekty będziesz mogl/mogla ocenic gdy otrzymam wyniki maturki :P owszem, mowi się o staszicu jako o tej szkole gdzie wiekszosc uczniow uczeszcza na korepetycje, ale nie oszukujmy sie, zeby zdać maturę lepiej niż dobrze trzeba solidnie przysiąść do nauki, a co jak co, ale korepetycje troche rozjasniaja umysl i pomagaja utrwalic w glowce :P

      Usuń
    2. chodzę do unii i u nas też tak jest ;)

      Usuń
    3. hm nie jestem żadną hejterką, ale skoro jest tak pięknie, to dlaczego pisałaś poprawkę?

      Usuń
    4. bo troche sobie olalam fizyke :P nikt nie jest idealny... a poza tym unia moze ssac stasiowi, z jakiegos powodu zawsze stas jest pierwszy :P

      Usuń
    5. nie dałaś rady z fiyka podstawową? poszłabyś na rozszerzenie?

      Usuń
    6. Unia jest teraz najlepsza, 2 zamoj a staś schodzi na 3 pozycje

      Usuń
    7. chyba w twoim prywatnym rankingu haha

      Usuń
  7. jesteś popularna w swojej szkole? czy jesteś raczej szarą myszką?

    OdpowiedzUsuń
  8. do szkoły też ubierasz się tak stylowo?

    OdpowiedzUsuń
  9. jak poznałas się ze swoim chłopakiem?

    OdpowiedzUsuń
  10. gdzie kupiłaś janoski?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stado gimbow rzucajacych sie na te najki nosz

      Usuń
    2. tak się składa że chodzę do 2 liceum, pierdolona zawzięta hejterko:)

      Usuń
    3. To sadze ze jak na duza dziewczyne przystalo ,mozna byc na tyle kreatywnym aby kupic jakis inny model, bo zapewne przed zobaczeniem tych butow u klaudii nie wiedzialas ze wogle takowe istnieja wiec. tak sie sklada ze sram na to do ktorej chodzisz klasy, slowo gimbus odnosi sie do twojego zachowania i ludzi zadajacych 2 miliardy pytan o te buty i inne rzeczy, z wszystkiego zrobicie gowno, ludzie..

      Usuń
    4. dziewczyno spójrz z czym ty masz problem, z tym że zapytałam gdzie je kupiła, tak się składa że szukałam na rożnych stronkach i nigdzie niestety nie znalazłam, więc grzecznie zapytałam, a ty jak przystało na porządnego i wychowanego człowieka nie powinnaś w ogóle się wtrącać i oskarżać mnie o to że chcę mieć takie buty jak Klaudia. tak podobają mi się, czy to zbrodnia kupić sobie taki sam model? myślisz że tylko bloggerki mogą w takich butach chodzić czy jak? nadal nie rozumiem twojego głupiego zachowania więc lepiej przestań gadać głupoty i zajmij się swoimi sprawami. takim zachowaniem na pewno nie staniesz się fajna i nie podliżesz się Klaudii, bo ja myślę że ona jest na tyle mądrą dziewczyną że unika tak hejtujące dziewczyny jak ty szerokim łukiem:)

      Usuń
    5. hejtuje na tej stronie takich ludzi jak ty wypytujacych sie o wszystko, wiec wypraszam sobie i proponuję zajrzeć do slownika w poszukiwaniu znaczenia tego slowa. To nie jest zastanawiajace ze w momencie kiedy klaudia dodala te buty pojawilo sie multum komentarzy "skad, gdzie, jak" nie przeszlo mi przez mysl podlizywanie sie klaudi czy jakkolwiek to nazwalas. Mam prawo komentowac, mowic i wyrazac swoja opinie w sposob pozytywny bądź nie. Poprostu chyba nie do konca zrozumialas co mam na celu. I zeby nie bylo absolutnie nic nie mam do ludzi młodszych i rozwinietych na miare mozliwosci, bo sama nie uwazam sie za nie wiadomo kogo, ale pomysl jezeli klaudia ci tu napisze jakies pseudo faszionistki z hips plecaczkiem wejda w posiadanie tego obuwia i z oryginalnosci zrobia sie vansy. Dzieki powiedzialam co mialam na ten temat i spokojna twoja glowa,klaudia nie musi mnie omijac :)

      Usuń
    6. nie rozumiem dlaczego według niektórych z was posiadanie pewnych rzeczy jest przeznaczone jedynie dla określonych osób, co chcecie przez to pokazać? że jesteście lepsi bo macie coś a inni nie? cóż z tego ze dzieciaki chcą mieć takie same buty jak Klaudia? po prostu im sie spodobały więc chcą wiedzieć co, gdzie i za ile, to chyba normalne... ahh ta wasza pieprzona "oryginalność".. pokazujecie po prostu ze jesteście jacyś lepsi, a inni wam nie dorównują, bo nie mają czegoś tam. to w sumie chore -.-

      Usuń
    7. klaudia nikomu nie odpowiada co gdzie kupuje tak samo jak woah hehe life is brutal

      Usuń
    8. stać kogoś na buty za 350 zl to stać go na oryginalność proste :) chyba do tego zmierzacie

      Usuń
    9. jednak tak czy siak wydawało mi się że takie modowe blogi właśnie są po to żeby czerpać z nich jakieś nowe pomysły, bo chyba bloggerki nie zakładają ich tylko po to żeby pochwalić się ciuchami? nie wiem, takie jest moje zdanie

      Usuń
    10. no tak, bo człowiek oryginalny musi mieć buty za 350 zł, co za pierdolenie. oryginalność nie polega na tym iż będziemy latać we wszystkim co droższe, bo to nie problem dla bogatych ubrać się w metki, a na tym, by chociażby wyłowić coś w SH, więc niekoniecznie jak stać kogoś na buty za 350zł to stać go na oryginalność. i nie spinajcie tak dupy ze wszystkim, elo

      Usuń
    11. kończąc. według mnie takie hejty w stylu 'w dupie kurwa kupiła, gimbusy rzucają się na wszystkie ciuchy' są na prawdę według mnie zbędne, a przede wszystkim bezsensowne. pamiętajmy o tym że robią te wszystkie ciuchy dla wszystkich ludzi, a nie dla wybranych osób

      Usuń
    12. nie wiem o co chodzi ale kupilam janoski w stanach i bardzo ciezko bylo je znalezc w rozmiarze 37 nawet w ny :P

      Usuń
  11. macie jakas wycieczke klasowa?:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak na węgry ale nie jade bo w ferie wyjezdzam do stanow na troche znowu i wolalam na to kase przeznaczyc :P

      Usuń
  12. kupilabys sobie koszulke obey?

    OdpowiedzUsuń
  13. znajdźcie jakiś synonim słowa "gimb", bo podczas czytania mega razi w oczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie potrafię zrozumieć tej nienawiści do ludzi chodzących do gimnazjum, przecież to nie ich wina że niektórzy z nich są jacy są i starają się na siłę być fajną/fajnym. ja osobiście mam siostrę w gimnazjum która przewyższa rozumem niektóre dziewczyny z liceum serio, nie rozumiem was ludzie, hejtujecie gimnazjalistów tylko dlatego że właśnie w tym okresie starają się znaleźć swój styl i swoje zainteresowania, a w sumie taki okres jest najlepszy. nie wierzę że wszyscy z was nie eksperymentowali w gimnazjum na wszystkim, każdy musi przez to przejść i nie ma powodu do hejtowania, przemyślcie to bo kiedyś sami tacy byliście. ja osobiście pamiętam że w gimnazjum strasznie eksperymentowałam ze stylami. piszę to bo czytając komentarze typu 'gimbaza, wypierdalac' na prawde doprowadzaja mnie juz czasem do smiechu, ludzka glupota no coz

      Usuń
    2. Zgadzam się! każdy chodził do gimnazjum i z pewnością eksperymentował z różnymi stylami, aby odnaleźć swój. To nie jest tak, że chodzisz do 3 klasy i jesteś głupim "gimbusem", a nagle idziesz do 1 LO i już jesteś mega dojrzałym człowiekiem. Każdy dorasta w innym wieku, to zależy od tego co się przejdzie w swoim życiu, jakich wydarzeń jest się świadkiem. Więc pomyślcie gdy następnym razem napiszecie do kogoś gimbusie. A głównie zwracam się z tą prośbą do autorki bloga, ponieważ też chodzę do gimnazjum (taa, ale ze mnie gimbus) i nie uważam siebie za osobą infantylną czy w jakikolwiek sposób niedojrzałą. Może kiedyś to zrozumiesz, pozdrawiam! :)

      Usuń
  14. też jestem przeciwniczką podróbek dlatego pytanie: gdzie kupiłaś creepersy? bo szukam czarnych, zamszowych na 2 calowej podeszwie a w poznaniu trudno o nie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam do Ciebie trochę głupie i dosyć intymne pytanie , ale zastanawia mnie to , bo u mnie w lo stalo sie dosc popularne noszenie stringow do szkoły. czy u ciebie tez ? sama nosissz do szkoly i czy wogole gdziekolwiek ? ja osobiście uważam to troche za wiesniackie :d

    OdpowiedzUsuń
  16. jak to robisz ze masz taka czysta cere ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nie wiem ostatnio przyznam ze troche sie poprawila, dostalam od mamy swieeeetny podklad dla cery ze sklonnosciami do przetluszczania sie i nie mam najmniejszego problemu z cera :P dla zainteresowanych polecam marke couvrance

      Usuń
  17. jeszcze ją zapytajcie którą ręką się podciera...

    OdpowiedzUsuń
  18. kupilabys je? http://www.google.pl/imgres?q=nike+air+max+rozowe&um=1&hl=pl&sa=N&biw=1600&bih=796&tbm=isch&tbnid=38j8m3e8pnDznM:&imgrefurl=http://www.theillest.pl/nike-air-max-1-wmns-black-rave-pink-wolf-grey/&docid=vRA9Qiu9_BRW-M&imgurl=http://www.theillest.pl/wp-content/uploads/2012/07/Nike-Air-Max-1-WMNS-Black-Rave-Pink-Wolf-Grey-4.jpg&w=630&h=550&ei=imxjUPyfI4nT0QX9rIHICA&zoom=1&iact=hc&vpx=1319&vpy=275&dur=207&hovh=210&hovw=240&tx=199&ty=67&sig=104572434038783156637&page=2&tbnh=137&tbnw=161&start=32&ndsp=38&ved=1t:429,r:6,s:32,i:193

    OdpowiedzUsuń
  19. jaką nutę polecasz na dzisiejszy dzień?

    OdpowiedzUsuń
  20. czy przypadkiem nie inspirujesz sie blogiem krisssy? pytam bo macie podobna mimike na zdjeciach

    OdpowiedzUsuń
  21. gdzie jestes? :<

    OdpowiedzUsuń
  22. hej, zrobiłabyś na yt jakąś listę z ulubionymi kawałkami? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. moze jakas nowa notka z twoimi zdjeciami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możliwe ze jutro o ile pogoda sie ciut poprawi ;d

      Usuń
  24. Klaudia prosze w następnej odsłonie zaprezentuj się w jakiejs sexy stylizacji , chce Cie zobaczyc w szpilkach :)

    OdpowiedzUsuń
  25. czy u ciebie w szkole, w mieście i ogólnie twoi znajomi, też są tak strasznie nie tolerancyjni jeśli chodzi o styl? u mnie jest po prostu strasznie! jeśli masz swój styl to zaraz wyzywają cię i tak siadają ci na psychę że od razu wtapiasz się w tłum czyli ubierasz najzwyczajniej, nawet tak że ci się nie podoba, nienawidzę swojego miasta pod względem tego! jeszcze dochodzi do tego beanie, ja mam z carhartta i gdy w nim chodzę śmieją się ze mnie że mam czapkę na zimę o.o nie wiem czy to tylko ja mieszkam w tak beznadziejnym mieście, czy w całej Polsce jest problem tak strasznej nie tolerancji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesz sie, malo ludzi 'ma gust' ;p mnie osobiscie podbudowuje jak ktos na mnie spoglada spode łba :P

      Usuń
  26. kocham czytać twoje noootki!

    OdpowiedzUsuń
  27. ktora dzielnice lublina lubisz najbardziej i w ktorej mieszkasz?:)

    OdpowiedzUsuń
  28. kurwa, hahahaahahahahahahahaha nie no, jak to czytam to sie smieje do monitora. Ona nie jest jakims bogiem.


    Ave Magik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bogiem nie jestem ale po prostu wiele osób sledzi mnie od dawna i zdarzyla mnie juz w pewien sposob 'poznac' dlatego interesuja sie moim zyciem ;p a powiem ci ze dosyc sporo ludzi tu zaglada, nawet nie chodzi tu o jakis moj wyrafinowany styl czy niewiadomo jaką urodę, po prostu przyciągam w pewien sposob choc wcale nie jestem w niczym lepsza :P

      Usuń
    2. przyciągasz ? no co ty jesteś naszą boginią wszyscy się uwielbiają i masz swietny styl !!!!

      Usuń
  29. najlepszego Klaudia :* sledze twojego fbl i bloga juz od lutego tego roku po tym jak mi kolezanka pokazala bloga takiej ladnej dziewczyny z Lublina i teraz odiwedzam twoje strony codziennie jestes cudowna! spelnienia marzen :*

    OdpowiedzUsuń
  30. podobaja ci sie air maxy?

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakie wybrałaś imie do bierzmowania?

    OdpowiedzUsuń
  32. czytasz bloga deyn?

    OdpowiedzUsuń
  33. ulubione mcflurry?;d

    OdpowiedzUsuń
  34. zapraszam
    http://yourfutureclothes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. jak tam dieta? dobrze? na siłke jeszcze chodzisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dobrze chodze tylko caly tydzien bylam choooora i lezalam w lozku i sie glodzilam :D

      Usuń
    2. głodziłaaas? :( co ty ćwiczysz? :D

      Usuń
    3. haha no bo te glupie leki unicestwiły apetyt!

      Usuń
    4. to ile teraz ważysz?

      Usuń
  36. A moze dzis ten poszt?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nom poznym wieczorem bo czekam az kolezanka mi wysle zdj

      Usuń
  37. Jakie kolory vansow authentic ci sie najbardziej podobaja oprocz czarnego i czerwonego?:)

    OdpowiedzUsuń
  38. chodzisz do klasy o jakim profilu?
    i troche głupie pytanie, ale czemu tak czesto do stanow jedzdzisz?
    masz tam jakas rodzine, czy gdzie się zatrzymujesz? ; p

    OdpowiedzUsuń
  39. Kiedy post czekam! ;d

    OdpowiedzUsuń
  40. jakie sklepy najbardziej lubisz w ameryce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. forever21 co prawda jakoscia nie grzeszy ale tanio mozna sie okupic w cos na tooopie, americal apparel zawsze cos wynajduje, urban outfitters choc czasem przegiecie z cena ale tez zdarza mi sie tam kupowac, journeys, zumiez, amerykanski topshop tez naaajlepszy :P

      Usuń
  41. Co najczesciej zakladasz to tej nowej kamizelki, bo nie jest ona uniwersalna moim zdaniem wiec trudno dobrac do niej ciuchy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie z wiekszoscia rzeczy dobrze lezy, sweterki koszule bluzy doslownie wszystko do niej zakladam :P chyba jej nie zdejme przez miesiac tak sie przywiazalam!

      Usuń
  42. hej Klaudia, mam do Ciebie pytanie, może głupi temat no ale muszę zapytać :D widzę że sporo schudłaś i jesteś teraz bardzo szczupła, czy w związku ze spadkiem wagi nie miałaś problemów z kobiecymi sprawami? (pewnie wiesz o co chodzi). bo ja jakiś czas temu schudłam parę kg (mimo tego ważę więcej niż Ty) i coś się u mnie zastopowało i nie chcę ruszyć.sorry za takie "intymne" pytanie:P

    OdpowiedzUsuń
  43. hej śliczna Krasiu, wracaj do nas z nowymi zdjęciami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm dostalam narazie polowe z nich, no ale ok ;d

      Usuń
  44. ile dostałaś rabatu na lity ?:)

    OdpowiedzUsuń
  45. jaki masz rozmiar tej kamizelki?

    OdpowiedzUsuń
  46. Czesc;d przepraszam, ze tutaj, ale chcialabym wiedziec jaki masz rozmiar z bluzy z Boy London;)

    OdpowiedzUsuń
  47. ile juz jestes z Kamilem? z którego on jest rocznika?

    OdpowiedzUsuń
  48. wybierasz sie na medycynę? lublin czy jakies inne miasto ?;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wciaz mysle o stanach ale zobaczymy co z tego wyjdzie

      Usuń
  49. takie pytanko nie boisz sięleciec samolotem 12 godz bo ja chciałabym też pojechac ale sie strasznie boję ?? pomóż

    OdpowiedzUsuń