14 wrz 2012

FADED

strasznie jest, nie czuję się najlepiej i chyba to widać. toteż planuję dłuższą przerwę od blogowania, po prostu nie mam na to siły i najzwyczajniej nie chce mi się. naprawdę jestem największą antyfanką jesieni, zimy i wszystkiego co z tymi porami roku związane... anemiczne zawroty głowy, wiecznie senna i brak kreatywności do jakichkolwiek działań. zero. taki też będzie dzisiejszy post, troche jałowy i w zasadzie niezbyt ciekawy, ale cóż, nie będe ukrywać że kompletnie nie byłam przygotowana do żadnych zdjęć i do wszystkiego ostatnio mam jakieś pesymistyczne nastawienie czego nikomu nie życzę... 
see you one day


















200 komentarzy:

  1. gdzie kupiłaś bluzę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oprocz sklepu internetowego boy london nie wiem gdzie jeszcze mozna ja nabyc..

      Usuń
  2. nie przesadzilas z dieta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niee wlasnie nie wiem co sie dzieje bo niby jem normalnie ostatnio..

      Usuń
    2. ile razy w tygodniu jestes na silowni?

      Usuń
    3. nie no to raczej nie silownia, bo wlasnie nie mam za bardzo ostatnio energi zeby chodzic ;/ w tym tygodniu bylam 2 razy tylko a w tamtym 3..

      Usuń
  3. też chcę tak wyglądać, będąc wykończoną i czując się słabo:<

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzie kupilas spodnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w stanaach, ale cos podobnego mysle w river island albo topshop

      Usuń
  5. buty, buty, buty szukam właśnie takich! skąd one? Uwielbiam Twojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  6. skąd ta moro parka?

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje nogi powalają na 3 zdjęciu !

    OdpowiedzUsuń
  8. jaką farbą farbowałaś włosy? ten kolor jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm w sumie to mieszalam farby i wyszlo cos zupelnie innego niz oczekiwalam ;p

      Usuń
  9. jak Ty masz ta grzywke? tzn co robisz ze ci sie tak trzyma i nie leci w oczy?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam tylko tak sie ulozyly wlosy ;p

      Usuń
  10. sama przebijalas uszy czy u kosmetyczki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ile placilas jesli mozna wiedziec za tragusa?

      Usuń
    2. gdzie robilas tragusa nazwa tego zakladu- moglabys podac ? :)

      Usuń
    3. owa osobka nie pracuje jeszcze w zakladzie ale dziurawi profesjonalnie ;p

      Usuń
  11. nie paprał ci się tragus? wszystko bylo w porzadku?

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. kupilam w stanach, ale cos podobnego mysle w river island/topshop

      Usuń
  13. Ile placilas za bluze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 250 zl za bluze :O
      skad masz na to wszystko pieniadze?

      Usuń
    2. wole odlozyc na cos fajnego niz wydawac na pierdoły :P life is brutal...

      Usuń
  14. Lamia ci sie paznockie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio jakos nie, suplementy diety wiele dają i dobre odzywki, najczesciej lamia sie jak piluje na migdal wiec poki co trzymam sie kwadratowych ;p

      Usuń
  15. sciagasz czapke w szkole?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha też się nad tym zastanawiałam ;d

      Usuń
  16. podobaja ci sie air maxy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niezbyt... z nike tylko janoski i af 1

      Usuń
  17. Ile placilas za kurtke?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 250 pln, mam do siebie troche zal ze nie dorwalam takiej w ciuchu ale co tammmmmmmm

      Usuń
  18. nawet nie wiesz jak zazdroszczę Ci tej bluzy!!!
    masz zajebisty styl ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. jakie marki beanie polecasz? oprocz carhartta, bo trudno cos sensownego znalezc w internecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. the hundreds, monroe apparel, hype, moze poszukaj tez cos na urban flavours

      Usuń
  20. co do tunelu . ile mm ?:) . i w jednym uchu masz tylko ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no 2 mam nie wiem ile juz pisalam o tym, 10

      Usuń
  21. ile mm masz tunele? A TE METALOWE GDZIE KUPIAŚ?

    OdpowiedzUsuń
  22. jaką masz tapetę w telefonie? jak masz iPhone to też dotyczy ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha nie wiem jakies moje nogi na desce :D

      Usuń
  23. hej, czy bylas wczoraj w oklicy Placu Bychawskiego ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm nie wiem nie pamietam a kolo ktorej godziny?

      Usuń
    2. po poludniu miedzy 15 do 16 ;)

      Usuń
  24. Gdzie kupiłaś tą czapkę i tenisówki białe z aldo z poprzednich notek ?:) chodzi mi o sklep np w necie.. byłabym wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Współczuję Ci z tą anemią i wiem co czujesz bo ja mam dokładnie to samo:( Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  26. najbardziej ze wszystkich blogów uwielbiam Twój! także nie przerywaj blogowania, bo myślę, że duuużo ludzi czeka na Twoje nowe wpisy. ja również czekam już na następny post... kocham Twój styl, szczerość (ale też nie do bólu :P) i inteligencję! pozdrawiam serdecznie i jak wspominałam wcześniej, czekam na nowy wpis! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi aż nie wiem co napisać, nie no raczej z blogowaniem ostatecznie nie zerwę, po prostu potrzebuję chwili wytchnienia :P

      Usuń
  27. co masz ustawione na dzwonek w telefonie?

    OdpowiedzUsuń
  28. ile za te cuuuudowne buty zaplacilas :)??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co pamiętam 200-250 zł więc jak na topshop to dosyć przystępna cena :P w tamtym roku w październiku zakupiłam

      Usuń
  29. po poludniu miedzy 15 do 16 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm to calkiem mozliwe ze tam bylam ;p

      Usuń
    2. a bylas ubrana w bordowa czapke i creepersy?

      Usuń
    3. haha nie, to nie ja w takim razie ;p

      Usuń
  30. Jakie plany na weekend ? :) jak spędzałaś te wolne dni ? Jesteś nie samowita ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brak planów właściwie, w wolnym czasie oglądam filmy i jem niezdrowe żarcie z chłopakiem :P w zasadzie jestem własnie na etapie poszukiwania jakichś ciekawych zajęć, bo wszystko powoli zaczyna mi się nudzic :(

      Usuń
  31. kurcze, no szkoda szkoda, zawsze lubiłam zaglądac..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieee no wpadne jak tylko ogarne sie psychicznie :P

      Usuń
  32. masz jeszcze septuma?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam tylko kuleczkki mi sie pogubily do niego i nie nosze narazie ;p

      Usuń
  33. MISTRZ DRUGIEGO PLANU, AHAHAHAHHA :D

    OdpowiedzUsuń
  34. podoba ci sie kolczyk w nosie?

    OdpowiedzUsuń
  35. ale ladnie Ci w tych wlosach o wiele lepiej niz w ciemnych ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dzieki, czy ladniej czy nie to kwestia gustu aczkolwiek lepiej sie czuje w tych jakos mimo ze sa ciutke rudawe :P

      Usuń
    2. są piękne takie jakie są teraz! ;p

      Usuń
  36. aaaaaaaaaaa, widzialam Cie z rodzinka w plazie wczoraj. slodki braciszek i w ogole fajny widok:) ale jestes chudziutka na zywo ( ładna jak zawsze) , wez jedz wiecej ja Cie prosze:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha boziu no gdziesz, ja jeszcze mam w planach ze 3 kilo :P a dzieki! weekendy z rodzinką najlepsze :P

      Usuń
  37. bylas wczoraj w Plazie? kurde a to pech, przejezdzalam kolo Plazy i mialam wstapic ale nie chcialo mi sie wylazic z autobusu i zle sie czulam. ;( na zywo pewnie jeszcze piekniejsza! okolo ktorej bylas?

    OdpowiedzUsuń
  38. jakie blogi modowe przegladasz?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojojjjj ostatnio wiele polubiłam ale jakos wciaz jestem bierna i rzadko wyrazam na nich swoja opinie :P wg mnie najlepsza alice i p.ekselencja, co prawda jestem zupełnie inna ale bardzo bardzo je cenie bo oprocz fajnych ciuszkow maja to COS i sa soba :P

      Usuń
  39. lubisz zespol ac dc? jakie kawalki najbardziej?;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiadomo highway to hell, thunderstruck i the razor's edge :D

      Usuń
  40. co sobie jeszcze kupilas w wawie oprocz tej kurtki moro z topshop'u i spodni szarych dresowych z zaaary:)??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a w sumie jakies pierdoly typu majtki heheee :D 6-tego kolejny trip!

      Usuń
    2. z kim jezdzisz do wawy?

      Usuń
  41. co bierzesz na drugie śniadanie do szkoły?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też! haha, jaki smak? żurawinowa i tropikalna<3333

      Usuń
    2. bananowa tez daje rade i fajna ta z platkami jogurtowymi nie wiem jaka to chyba zurawina :P

      Usuń
  42. Co planujesz kupic w najblizszym czasie?;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jakie? Polecasz nike janoski,bo zastanawiam sie nad zakupem?;d

      Usuń
    2. eh, jestem zalamana, coraz wiecej osob smiga i staja sie niemalze jak vansy, to jest kurwa masakryczne! zycze tym wszystkim gimbom zeby weszly w kupe po kostki!

      Usuń
    3. bo janoski są tylko zarezerwowane dla Ciebie, wpatrzona w siebie lalo?

      Usuń
    4. własnie tak brzydki zakompleksiony anonimie :*

      Usuń
  43. Bd jeszcze farbowac wlosy na jasniejsze? x x

    OdpowiedzUsuń
  44. jaki to bialy lakier?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie no na zdj mam niebieski ale teraz aktualnie biale :P

      Usuń
    2. a z jakiej firmy ten bialy, bo na instagramie widzialam??

      Usuń
    3. hm jakis chyba najtanszy..

      Usuń
  45. Długo rozpychałaś tunele?

    OdpowiedzUsuń
  46. a karina in fashionland deyn albo maffashion ? przegladasz czasem ich blogi?

    OdpowiedzUsuń
  47. jakich kosmetykow uzywasz na codzien? polecisz mi jakis dobry puder?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety pudru nie moge polecic gdyz sama jeszcze na ów idealny nie trafilam :P uzywam podkladu, roznego w zaleznosci od okazji, i zazwyczaj rzęsy lub kreska bo nie chce mi sie bawic cieniami :D no i tam brwi

      Usuń
  48. a jakiego używasz tuszu do rzęs? I jeszcze jedno jakiej firmy i za ile kredka do brwi ? ;P

    OdpowiedzUsuń
  49. uważasz, że to wstyd jeżeli dziewczyna w wieku 19 lat nigdy nie miała chłopaka?

    OdpowiedzUsuń
  50. Twoi rodzice wiedzą że się odchudzasz?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no narazie utrzymuje wage bo chce wyrzezbic cialko :P wiedza wiedza, mama chodzi ze mna na silke :D

      Usuń
  51. vansy w panterke hot or not?

    OdpowiedzUsuń
  52. Co za spodnie masz na ost fotce z insta,bo zajebisty materiał?;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojooooj kupione ze 3 lata temu w cubusie i znowu sie w nie wciskam mimo ze sa mini :P

      Usuń
  53. Jak sie odchudasz? Masz moze jakis dobry sposob na odczuwanie glodu? Nie wiem jak ty, ale ja bym mogla ciagle cos jesc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapycham sie musli a poza tym najgorszy jest poczatek bo musisz skurczyc zoladek :P

      Usuń
  54. jakiej uzywasz kredki do brwi,mam na myśli nazwę firmy i cenę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie zadna kredka tylko paletka do brwi ktora kupilam w usa :P

      Usuń
  55. Jak myslisz ile schudne w miesiąc jak bd jesć tylko 3 posiłki dziennie (lekkie) pić 2 l wody?
    Ofc bd na siłce 2-3 razy w tyg i 4 godz wf tyg ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz, kazdy organizm jest inny poza tym lepiej tracić pomału mase ciala zeby nie bylo efektu jojo :P poza tym musisz miec napraaaawde silna wole i chociazby jeden dodatkowy posilek miedzy tymi trzema moze zmienic postac rzeczy!

      Usuń
    2. Dzięki za odp,jesteś dla mnie motywacją,i mam zamiar już od jutra wziąźć się za siebie mam do zrzucenia 20 kg ;< strasznie dużo,ale mam nadzieje ze dam rade !
      Trzymaj Kciuki xx

      Usuń
  56. co robisz na silowni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. biegam jezdze na rowerku i reszte czasu tam spedzonego organizuje mi trener krzysio wymyslajac rozne ciekawe cwiczenia ;d

      Usuń
  57. Podobają ci sie bluzy obey?

    OdpowiedzUsuń
  58. duzo par butów kupiłas w NY?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie nie, w tamtym roku wiecej bo wiadomo upchalo sie do walizek rodzicow i brata a tym razem wiekszosc rzeczy musialam wcisnac w paczke bo sie nie pomiescilam ;p

      Usuń
  59. Jakich rzeczy do włosów uzywasz,zeby je zregenerować po farbowaniu?;>

    OdpowiedzUsuń
  60. czym farbowałaś ost włosy? Sama czy u fryzjera,bo wiem że mieszałaś pare farb

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u fryzjera, nie mieszalam zadnych farb tylko na gore mam nalozona inna i na dol inna a efekt wyszedl kompletnie nieoczekiwany ;d

      Usuń
  61. podobaja ci się nike blazer vintage? ; P

    OdpowiedzUsuń
  62. Siemaa ! wiesz moze na jakies polskiej stronce dostane nike sb w małych rozmiarach 38-39?
    Pozdro ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja tez dlugo szukalam i nigdzie nie ma np janoskow nie znajdziesz mniejszych w pl niz 40 ;p

      Usuń
  63. podoba ci sie z wygladu A$AP ROCKY?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm no daleko mu do pharella czy franka oceana :P

      Usuń
  64. siwa beanie carhartt spoko?;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. troche sie przejadla w zwiazku z czym sama juz rzadko ja nosze ;p

      Usuń
  65. przyjmujesz wszystkich na fb?

    OdpowiedzUsuń
  66. Polecasz zainwestować w zegarek casio? ;^^

    OdpowiedzUsuń
  67. Duzo masz ciuchów i butów?

    OdpowiedzUsuń
  68. ile teraz ważysz?

    OdpowiedzUsuń
  69. do Warszawy na zakupy jeździsz sama busem czy z rodzicami samochodem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. samochodem, ostatnio z ciocia jezdze i jej znajomymi ;P

      Usuń
  70. masz w obu uszach tragusa, czy w jednym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bo na niektorych zdj masz w prawym a na niektorych w lewym ;d

      Usuń
  71. dostawa z http://misbhv.com/ jest darmowa ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co masz napisane na pasku na dole jak wchodzisz na strone? ze darmowa wysylka w pl..

      Usuń
  72. jak malujesz brwi kredka bo wiem ze kiedys pisalas ze kredka malujesz? sa cudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedys malowalam i wygladaly w sumie jak markerem dopiero teraz to widze szczegolnie patrzac na kolezanki rowiesniczki ktorym tez widocznie lustra popekaly ;p fe! paletka jednak nieco naturalniej potrafi je wypelnic

      Usuń
  73. pomóż. rozjaśniłam włosy u fryzjera, do takiego rudawego blondu. wczoraj zafarbowałam włosy- na ciemny blond. wyszedł ciemny brąz, miejscami prawie czarne. co mam zrobić, bo nie wytrzymam już z ciemnymi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z motyka na ksiezyc hehe no conajmniej 3 wizyty u fryzjera w odstepach poltora miesiaca, z ciemnych nie zrobisz blondu w jeden raz ..

      Usuń
    2. chodzi mi o jakis jasny brąz, myślisz że farba się wypłuka na rozjaśnianych wcześniej włosach?

      Usuń
    3. fryzjer i nie ma bata, sama sobie tylko zniszczysz..

      Usuń
  74. Gdzies tam wyczytalam,ze planujesz wyjazd do stanow po liceum. Co zamierzasz tam robic? jakies studia(czy jak to sie tam nazywa) czy praca? jak tak to jaka ?

    OdpowiedzUsuń
  75. o ktorej gdzies tak wracasz do domu w ciagu tygodnia ;d??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio to nie chodze nigdzie po szkole ;d

      Usuń
  76. po liceum chcesz się wyprowadzić do USA tak ?
    a co byś tam chciała robić ? jakieś plany ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano mam plany dosyc sprecyzowane ale nie chce upubliczniac sie z ta mysla zbytnio bo naprawde w moim miescie ludzie tylko zeruja na cudzych pomyslach i planach ;p jak bede juz pewna o swojej przyszlosci to na pewno po krótce opowiem :P

      Usuń
    2. a co by było z chłopakiem?

      Usuń
  77. co sądzisz o dziewczynach które mają diasteme ? uważasz że to bardzo je szpeci i jeśli nawet maja ładną twarz i figure to to ich bardzo pobrzydza ?

    OdpowiedzUsuń
  78. ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
  79. twoj chlopak ma instagram?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha nie on nie lubi sie w necie upubliczniac ;p

      Usuń
  80. dodaj jakas notke, bo tesknimy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ło serio, no wlasnie mialam w planach ale bez moich zdjec cos bo duuuuzo inspiracji mam w zanadzu :P ale jakos sie nie zebralam jeszcze ;)

      Usuń
    2. ale chodzi o jakies twoje

      Usuń
  81. kupilabys sobie vansy w panterke?

    OdpowiedzUsuń
  82. wiesz moze gdzie moge dostac nike janoski?

    OdpowiedzUsuń
  83. twoje janoski sa meskie czy damskie?

    OdpowiedzUsuń
  84. Piękna Klaudio dodaj swoje inspiracje jeśli możesz :) rozumiem, że nie masz czasu na cykanie fotek sobie, ale chociaż to :) zawsze to umili czekanie na kolejny post z Tobą w roli głownej. Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  85. wiesz moze skąd idzie przesyłka z ioffer bo chce zamówic torebke ale nie wiem ile wyjdzie mnie przesyłka

    OdpowiedzUsuń
  86. ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
  87. gdzie kupiłaś beanie z The Hundreds? bo mam już upatrzoną, ale w żadnym sklepie internetowym nie mogę znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nie znasz może jakiegoś sklepu internetowego (nie licząc oczywiście allegro i ebay, bo tam już szukałam) gdzie mogę dostać ją dostać?

      Usuń
  88. hej sorry me for asking, but who make this fotossesion with you?:)
    wonderful photos

    OdpowiedzUsuń