7 paź 2012

in charge part I

część pierwsza twórczości Marty (klik), uwielbiam jej prace, są nietuzinkowe i naprawdę uważam, że jej zdjęcia mają swój niepowtarzalny klimat ;) mamy nieco więcej zdjęć, ale póki co udało się ożywić tylko namiastkę a reszta pojawi się myślę w najbliższym czasie. noszę sobie cieplusi bezrękawniczek, który dorwałam w river niespełna tydzień temu, zwykły biały obcisły tank z cubusa, ukochane dżinsy i wedgesy od Isabel. czapka w zasadzie pojawia się tu zupełnie przypadkiem ze względu na mokre włosy :D jest zimno, jutro poniedziałek, ale jakoś nie nastawiam się aż tak negatywnie tym razem. utapiam się w kołdrę z laptopem i wmawiam sobie, że przecież wszystko można znieść z uśmiechem na twarzy.














257 komentarzy:

  1. ile masz cm w udzie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm nie wiem a nie mam pod reka zeby zmierzyc ;d

      Usuń
    2. ale stykają Ci się w najgrubszym miejscu? bo też się odchudzam, ale do Twojego wyglądu jeszcze trochę mi brakuje :D

      Usuń
    3. no co ty nie stykaja ale to zalezy glownie od szerokosci bioder i ulozenia tych tych kosci udowych :D jednej latwiej schudnac do tego etapu a innej gorzej szczegolnie te ktore maja troche do srodka tzw iksy :P

      Usuń
    4. no to farciara z Ciebie, bo niestykające się uda są mega :) ja sobie dojdę do 53kg/169cm i będę szczęśliwa, także Ty chyba też się odchudzasz czy tam modelujesz ciało, nie? także powodzenia :)

      Usuń
    5. nom, ja juz w sumie sama nie wiem ile chce wazyc ale chyba nigdy nie bedzie idealnie jak dla mnie :P a no dzieki i wzajemnie

      Usuń
    6. skąd ja to znam :D moją pierwszą docelową wagą było 58, teraz jest już 53, jakby to powiedział mój chłopak - 'kobiety :D'

      Usuń
  2. masz juz jakies jedynki? ile i z czego? ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. co sądzisz o emu na zime?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepsze! ja mam tak zimne stópki zawsze ze tylko emu w te najgorsze mroźne dni :P

      Usuń
    2. też tak uważam. tylko, że z nowej kolekcji szafirowe kosztują 800PLN... -,-

      Usuń
  4. będziesz miała jakieś zdjęcia w creepersach ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. juz niee, jak dla mnie creepersy sie przejadly troche :P jedne sprzedane a drugie szukaja wlasciciela ale o tym w swoim czasie!

      Usuń
    2. miałaś 2 pary ?

      Usuń
    3. no czarne zamszowe i biale skora :P

      Usuń
    4. wogóle nie pokazywałaś tych białych : (

      Usuń
    5. bo szybko sie znudzily :P

      Usuń
  5. jaki jest Twoj ulubiony lakier do paznokci ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Klaudiaaaaaaaa! Wyglądasz BOSKO.
    W ogóle jesteśmy fankami twojego stylu :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy na naszego bloga :*


    http://lemarmollade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz taką cudowną, subtelną urodę. Weź się zamień, hm? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha przecież ty też subtelna :P

      Usuń
    2. Mojej do cudownej trochę brakuje, poza tym mam twarz jak dzieciak, haha :D A twoja jest właśnie taka kobieca i jednocześnie urocza :)

      Usuń
  8. masz u siebie w szkole połowinki ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś przepiękna, prześliczna, przecudowna! W-cholere-bardzo chciałabym wygladac tak jak Ty!

    OdpowiedzUsuń
  10. Twój chłopak chodzi z Tobą do szkoły/ klasy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. a na drugiej polowie zdjec jestes tak samo ubrana?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile zaplacilas za swoje buty od Marant?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaplacila 250 zl i nie sa od marant tylko z ri...

      Usuń
    2. POROWNAJ SOBIE JĘZYK TYCH Z RIVER DO TYCH ZNAWYCZNI!

      Usuń
  13. przecudowna sesja! Uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. prosto i z klasą ! najpiękniej <3
    świetna sesja ! <3
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. kupilabys huf socks?

    OdpowiedzUsuń
  16. z czapają lepiej imo

    OdpowiedzUsuń
  17. czwarte zdjęcie jest śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  18. masz jakąś stronke gdzie sprzedajesz swoje rzeczy?;d

    OdpowiedzUsuń
  19. według mnie te zdjęcia nie ukazują Twojego piękna ;).

    OdpowiedzUsuń
  20. Bez obrazy, takie jest moje zdanie :). I tak podziwiam i uwielbiam Twoją osobę!

    OdpowiedzUsuń
  21. sory za takie osobiste pytanie ale czy masz łuszczyce? bo zauważyłam na wcześniejszych fotach różowe plamy. Ja zmagam sie z łuszczyca od wielu lat i jakos nie potrafie wyjsc na plaze w stroju...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh nie mam żadnej luszczycy tylko problemy ze zdrowiem już nie będę o tym pisała

      Usuń
  22. To Chyba najlepsza twoja sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  23. to jestes w biochemach w sztaszicu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to tylko w jednym

      Usuń
    2. ojj wiesz o co chodzi no :P czyli wybierasz sie na medycyne tak? :) masz korki z czegos? z biologii, chemii, fizyki?

      Usuń
  24. miałaś kiedyś problem z trądzikiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie choć wiadomo ze czasem coś tam wyskoczy ;)

      Usuń
  25. zdecydowanie, najlepsza sesja.

    OdpowiedzUsuń
  26. widzialam Cie dzisiaj w autobusie, na zywo jestes jeszcze piekniejsza ;))

    OdpowiedzUsuń
  27. jak masz w koncu przedzialek?;p co zrobilas ze masz takie jakby natapirowane wlosy? i gdzie byly robione zdjecia?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm nie mam natapirowanych po prostu zarzucam je na bok a normalnie przedzialek nosze po lewej stronie

      Usuń
  28. ulubione kluby w lbn ? bylas w dwa pietra ? co sadzisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bylam tylko na swap party, jakos ostatnio nie chce mi sie w klubach siedziec

      Usuń
  29. czy jeśli twój chłopak miałby trądzik przeszkadzałoby ci to? jak reagujesz na ludzi z tym problemem?

    OdpowiedzUsuń
  30. kupilabys leginnsy w paski?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedys chcialam ale jednak juz teraz nie mialabym do czego nosic

      Usuń
  31. czym podkreślasz sobie brwi ? są genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. malujesz się codziennie do szkoły ? :P

    OdpowiedzUsuń
  33. dodaj jakieś zdjęcie jak jesteś ubrana na imprezach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie by było jakbyś dodała jeszcze w tym tygodniu ;D

      Usuń
    2. w tym tygodniu jade z andzia na koncert do stodoly wiec moze akurat cos zrobimy :P no i Marta wysle mi druga czesc zdjec wiec pewnie zrobie maly update

      Usuń
  34. gdzie byly robione zdjecia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nad zalewem przecież widać -,-

      Usuń
    2. no tak, tylko ze ja akurat nie jestem z Lbn wiec skad mam widziec?

      Usuń
  35. ulubione kluby w lbn?

    OdpowiedzUsuń
  36. twoi rodzice sa z lublina?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tata tak a mama z bilgoraja

      Usuń
    2. ooo ja jestem z Biłgoraja,oglądam twojego bloga od roku,piękna jestes pozdrawaiam!

      Usuń
  37. jakich kosmetykow uzywasz do makijazu do szkoly?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podklad, paletka do brwi, i jakiestam oko czasem cien czasem kreska czasem po prostu tusz

      Usuń
  38. Planujesz kupić vansy w panterke?

    OdpowiedzUsuń
  39. polecasz farby cece?;d

    OdpowiedzUsuń
  40. skąd ten śliczny naszyjnik? xx

    OdpowiedzUsuń
  41. jakie najczęściej bransoletki nosisz ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lilou albo taki jakis zloty gruby lancuszek z serduszkiem

      Usuń
  42. Ile ok kosztuje orginalny panel z supreme?

    OdpowiedzUsuń
  43. Co myslisz o rzeczach z local heroes podobaja ci sie? ;pp

    OdpowiedzUsuń
  44. jaki nałóg? odchudzania?(fotoblog)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaa dzis mialam niemila sytuacje przez to ale raczej wole nie opowiadac..

      Usuń
  45. Klaudia poleć jakieś fajne buty na płaskim,bo kompletnie nw co kupić ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez mam chwilowo pustke w glowie, snią mi sie po nocach ujebane conversy

      Usuń
  46. podoba ci sie plecak z vansa w panterke ? ; o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam juz worek to po co mi plecak ;p

      Usuń
    2. jaki masz ten worek? :) nosisz go do szkoły?

      Usuń
    3. http://images.hhv.de/catalog/detail_big/00283/283901_1.jpg

      Usuń
    4. gdzie go kupiłaś? nie wiesz może gdzie mogę taki dostać? ;p

      Usuń
    5. moge sprzedac taki tylko ze rozowy 50pln+shipping :D a w panterke bodajze na allegro krąży za 80 zł

      Usuń
  47. Wiesz gdzie można dostać jakąś fajną obudowe na iphone'a 4? Jakie ci sie podobają najbardziej?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miśki, pandy, króliczki, ta podeszwa vansa spoko, można teraz tego wyhaczyc od ch*ja na allegro :P

      Usuń
  48. różowe tunele hot or not?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi sie nie podobaja nie wiem czemu tyle osob je nosi :P zlote swag :D

      Usuń
  49. podobaja ci sie legginsy black milk galaxy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spoko, ale na dluuugich koscistych nogach :P

      Usuń
  50. Ulubiona piosenka A$APA? xxx

    OdpowiedzUsuń
  51. Ile dałaś dolarów za buty Marant 700?

    OdpowiedzUsuń
  52. Siemson mam pyt. odsprzedałabyś jedne kolanówki te z paskami ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak ale nie opłaca mi sie w sumie bo duzo mi za nie nie dasz a co mi po paru złotych na koncie jeszcze tyle zachodu z wysyłką :P

      Usuń
    2. za 50 zł sprzedasz ? +przesyłka ?;p

      Usuń
    3. ooo okej ;d mam z zielonymi zoltymi i czerwonymi

      Usuń
  53. W jaki nałóg wpadłaś papierosy? odchudzanie? ; <

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. juz pisalam ale prosze juz nie chce pisac o tym bo mam zly dzien

      Usuń
  54. Ale tylko powiedz ktoś ci powiedział,że jestesza chuda czy za gruba?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eee? nic z tych rzeczy... zemdlało mi sie

      Usuń
    2. wlasnie chcialam sie zapytac czy zemdlalas, telepatia :D
      wiecej troche jedz kracha

      Usuń
    3. nie moge, fuj, jedzenie :(

      Usuń
    4. to nic nic kompletnie nie jesz? ;c zeroooooooo?

      Usuń
    5. jak sobie wmowilas, ze jedzenie jest okropne i dajesz rade nic nie jesc?

      Usuń
    6. a co ci sie nie podoba w twoim wygladzie i do czego dazysz?

      Usuń
    7. od kiedy juz nic nie jesz?

      Usuń
    8. nie wiem teraz to chce wazyc 42 kilo i byc koscista, oj juz nie chce pisac o tym no...

      Usuń
    9. a ile wazysz teraz? no powiedz ile nie jesz.

      Usuń
    10. czasem zjem kanapke, waze 44,5

      Usuń
    11. polecam wszelakie fotoblogi, gdzie dziewczyny się odchudzają, sama taki mam ;) będziesz mogła porozmawiać, powspierać się z dziewczynami, które również mają wstręt do jedzenia, dążą do wystających kości i chcą być piękne :)

      Usuń
    12. Jesteś nienormalna dodatkowo wpędzając w to Klaudię! Opanuj się chory anonimie i też idź się leczyć, skoro prowadzisz takiego fbl! Przeszłam anoreksję siostry i najlepszej przyjaciółki, także wiem o czym mówię. Jaka to jest krzywda wyrządzana samemu sobie i bliskim..

      Usuń
  55. A bluza fuck you fuckin fuck podoba ci sie?;d

    OdpowiedzUsuń
  56. nie nosisz juz bandamy?

    OdpowiedzUsuń
  57. Anoreksja sie kłania ! Klaudia jestes idealna masz świetną figurke,te twoje chude nóżki wyglądają jak patyki.Nie rób głupot póżniej będziesz żałować ! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. w szkole też nic nie jesz? ile już schudłaś i w jakim czasie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w szkole ostatnio malo jem, podjadam tylko znajomym z klasy jak maja cos apetycznego
      :D

      Usuń
  59. w jaki nałóg wpadłaś ? (piszesz na fotoblogu)..
    martwimy się musisz jeść.

    OdpowiedzUsuń
  60. podobaja Ci sie bluzy sugarpills? ktora najlepsza?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, baaardzo fajne, sama nie wiem ktora bym wybrala, wszystkie spox

      Usuń
  61. ej Klaudia odpowiesz mi na kilka pytań?
    1. cierpisz na anoreksje?
    2. rodzice o tym wiedzą?
    3. pozwlają Ci nie jeść?
    4. nie myślałaś o pomocy psychologa?
    5. myślisz, że jak będziesz koścista to będziesz fajniej wyglądała? ...(na pewno nie)
    6. jesz słodycze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. facepalm? dziewczyna jest chora człowieku

      Usuń
    2. ale to Twoja sprawa, ze jest chora, 'czlowieku'? nie wydaje Ci sie ze to jest niestosowne pytac sie przez taka strone o tak osobiste rzeczy? zastanow sie troche

      Usuń
    3. jesz słodycze jako osobiste pytanie, hm!

      Usuń
    4. ale Ty zabawny! a wczesniejsze 5 pytan oczywiscie nie istnieje, tu jest tylko pytanie o slodycze, mhm

      Usuń
  62. Jakie buty masz zamiar kupowac na zime/jesien? oprocz emu? workery?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciagle dylemat, szukam czegos co nie skroci nog

      Usuń
  63. dlaczego chcesz być koścista ? :o kościste dziewczyny są okropne , a ty masz teraz piękną figurę. Nie głódź się, możesz mieć przez to same problemy lub popaść w anorksje bo widzę że coraz mniejsze kroki cię od tego dzielą ;c

    OdpowiedzUsuń
  64. jakiego używasz podkładu/pudru i elajnera? ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio podklad vichy, przerzucilam sie na antyalergiczne bo cera znacznie sie po nich poprawila. eyeliner bodajze z miss sporty jeden z tanszych o ile nie najtanszy, a pudru nie uzywam chyba ze czasem po wf jakis kompakt z nyc

      Usuń
  65. a jesz słodycze? i co jesz żeby schudnąć? pijesz dużo wody? nei jesz tłustych rzeczy czy co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jem, czekolade :D nie no zawsze chlopak mnie wyciaga na pizze, kebaby itp :P

      Usuń
  66. super wyglądasz, świetny jest ten bezrękawnik widziałam go w river i tez mi się spodobał :]

    OdpowiedzUsuń
  67. gdzie zakupiłaś spodeenkii i za ile??? :)))
    ślicznee ...

    OdpowiedzUsuń
  68. jakiej firmy jest czapka ?

    OdpowiedzUsuń
  69. co wy pieprzyci* że chuda jest ,wygląa normalnie wy chyba chudej osoby nie widzieliście

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tzn nie że gruba jesteś ale po prostu idealna o to mi chodziło :)

      Usuń
  70. Dajcie jej spokój, nie chce o tym gadać to wyluzujcie i zajmijcie się sobą.

    OdpowiedzUsuń
  71. wiesz może w jakim sklepie w wwie będąc np w arkadii mogłabym kupić sztyblety? albo niezbyt drogie czarne botki? pomocy:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie, w topshopie fajny wybor ale cena jakos mnie zniecheca :(

      Usuń
  72. Wiedziałaś, że Chico Lachowski będzie ojcem?

    OdpowiedzUsuń
  73. jakie buty planujesz kupic na zime?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlasnie nie wiem, najbardziej kusza mnie te 10cm nad ziemia ale boje sie ze szybko zostana porzucone ze wzgledu na powrot do wygody :(

      Usuń
  74. Ile masz srednio wejsc dzienie na fbla?

    OdpowiedzUsuń
  75. hej Klaudia, mam do ciebie pytanie. oglądasz może Gossip Girl?

    OdpowiedzUsuń
  76. oglądasz vampire diaries?

    OdpowiedzUsuń
  77. ja pieeeeeeeerd*le! ale pięknie wyszłaś na tym nowym zdje na fbl:O PIĘKNAAAAAAAAAAAA!

    OdpowiedzUsuń
  78. jaka Ty sliczna jestes *.* ile masz wzrostu ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  79. podoba Ci się Maciek Musiał ? :)

    OdpowiedzUsuń
  80. na ile dni byłaś w warszawie? gdzie nocowałaś? ile kosztuje bilet?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no na sobote i dzis wrocilam, u andzi siostry ;p

      Usuń
  81. Mam pytanko : jeśli byś mogła mi podać tytuł piosenki z tumblr'a (numer 28 ).?

    OdpowiedzUsuń
  82. polecasz czapki supreme,bo zastanawiam sie nad ta z daszkiem z printem leopard'a ;d

    OdpowiedzUsuń
  83. Często popierdzielasz w janoskich?

    OdpowiedzUsuń
  84. już bardziej idealna byc nie możesz

    OdpowiedzUsuń
  85. byś chciała mieszkać lub studiować w Warszawie? ;D

    OdpowiedzUsuń
  86. kupiłaś coś w wwie?

    OdpowiedzUsuń
  87. http://www.bershka.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/bershkapl/pl/40109502/397002/1310502/Kalosze%2BBSK podobająCi się?

    OdpowiedzUsuń
  88. http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?beginIndex=21&viewAllFlag=&catalogId=33057&storeId=12556&productId=6747803&langId=-1&sort_field=Relevance&categoryId=208548&parent_categoryId=204484&pageSize=20&refinements=Colour{1}~[black]&noOfRefinements=1 co o niej myślisz?

    OdpowiedzUsuń
  89. ulubione kawalki Metalici?

    OdpowiedzUsuń
  90. Co to za panterkowe wdzianko?

    OdpowiedzUsuń