3 lis 2012

Windy as f*ck

zmarzłam nieprzeciętnie i zapowiada się chorobowy tydzień w łóżku, ale mam najlepszą mamę na świecie i chyba to jedyne co mnie jeszcze trzyma przy życiu! długo mnie nie było i w zasadzie ten post nie powala, ale jakby ktoś przypadkiem się stęsknił no to przynajmniej tyle zostawiam na dziś ;) postaram się być trochę systematyczniejsza, ale niestety coraz szybciej się zciemnia i brakuje czasu na cokolwiek :( jak widać odrost na pół głowy, już nawet nie pamiętam od kiedy wybieram się do fryzjera więc hejterów proszę o wyrozumiałość... przy okazji ostatnio przegrzebałam cały internet w poszukiwaniu fajnych sklepów internetowych i m.in. polecam mega tani Maxnina i Tobi :)
















shirt Forever21; bag MISBHV; shorts SH, shoes Vans via metalhead; beanie Carhartt

357 komentarzy:

  1. Ale schudlaaaas, strasznie duzo. Juz nie chudnij teraz jest okej, a nawet moglabys troche przytyc ;p pieknie wygladasz jakiego podkladu uzywasz nadal tego z avene? Super odcien, idealnie jasny i nie wpada w zolc jak wiekszosc jasnych podkladow ;) w ogole jestes taka pieeekna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obecnie wrocilam do bourjois healthy mix odc. light vanilla bo straaasznie zbladłam i wlasnie tylko oni produkuja "zimowy" odcien dla mnie :P tak w ogóle to dzięki :)

      Usuń
    2. mam nadzieje, ze juz koniec odchudzania? :)

      Usuń
    3. no po prostu chodze na silownie duzo :P

      Usuń
    4. czyli juz troche jesz? :)

      Usuń
    5. własnie, podtrzymuje pytania czy jesz? bo jak nie to bardzo niefajnie :( Chcemy żebyś jadła :)

      Usuń
    6. bo pisałaś kilka razy że głodówka i w ogole wtf..

      Usuń
    7. czasem glodowka ale teraz jem :D

      Usuń
  2. masz może jakieś strony gdzie mogę kupić fajne torebki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama jestem na etapie poszukiwan :( wlasciwie to jeszcze nawet nie wiem jakiej dokladnie szukam

      Usuń
  3. ajjj uwielbiam cię i twoje stylizacje <3 bardzo często się na tobie wzoruję jeśli chodzi o dobieranie ciuchów:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham twoje vansy i włosy !
    na prawdę zaskakujesz wciąż i tak trzymj :)

    zapraszam po inspiracje:
    stooopbeingsad.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Napiszesz notke o swojej codziennej pielegnacji twarzy, wlosow, ciala?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba zniszczyly Ci sie troche wlosy od malowania itd? a poza tym to wypadaja Ci, czy nie? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wiadomo zniszczyly, marzy mi sie krótka zadziorna fryzurka ale wszyscy mi odradzają :D

      Usuń
    2. ale by było! :D Czemu odradzają? myslę, że odpowiednio dobrana mogłaby na Tobie świetnie wyglądać! Wszyscy teraz długie włosy noszą. Jeśli masz podatne na układanie to rób coś! myślalaś juz nad jakąś konkretną? :D

      Usuń
    3. no wlasnie duzy wplyw na ten pomysl miala metamorfoza miley cyrus :P a tak poza tym dlugie wlosy juz mi sie nie podobaja na maxa, szczegolnie te poniszczone i bez wyrazu a dziewczynie i tak wydaje sie, ze ma +10 do urody bo ma długie... blaahhh

      Usuń
    4. dokładnie , świeta racja. Później chodzą z tymi długimi kudłami, które im garściami wypadają. i pakują tyle chemikaliów w te włosy , ze każde jedne by wykitowały. Masakra !

      Usuń
  8. jacie, jaram się, śliczna jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba nie jesteś za wysoka i ta wypuszczona koszula i za duże, wiszące szorty dodatkowo się skróciły :( Szkoda, takie ładne nóżki :P Super koszula!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zwracam uwagi na takie drobne mankamenty :)

      Usuń
  10. slaby outfit :> ale generalnie jestes nieziemsko sliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie to mozesz tu w ogole nie wchodzic :P

      Usuń
    2. Chce wchodzic i bede, bo masz tu ciekawie, jedne outfity sa genialne, inne mniej, a ja mam prawo wyrazic swoje zdanie.Chyba nie oczekujesz samych oklaskow prowadzac bloga?

      Usuń
    3. brawa dla anonima ;)

      Usuń
    4. to ironia ? haha :D
      ale ja sie zgadzam z anonimem akurat.

      Usuń
    5. po prostu jak juz cos jest 'slabe' to moglby uzasadnic dlaczego, anóż skorzystam z rady :>

      Usuń
  11. no racja , tani ten sklep tylko , że przesyłka do Polski wynosi ok. 20 dol ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to znajdz kolezanke ktora tez chce cos z tego sklepu i sklepcie sie, ja tak robie zawdsze :P

      Usuń
  12. Piękny outfit <3
    jak zwyklee,Klaudia orientujesz się może gdzie dostane plecak w pantere w vans'a"?
    Bo wszędzie szukam ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie, ale jak bedziesz na biezaco szukac to trafisz mysle :P

      Usuń
  13. jedziesz na Brown'a do Katowic?;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chcialabym ale nie mialabym sie gdzie zatrzymac w katowicach :C

      Usuń
    2. koncert jest przeciez odwołany :D

      Usuń
    3. no kurde mam ten sam problem,po prostu mnie skręca,żeby pojechać ;<

      Usuń
    4. jak to odwołany?;OOOOO

      Usuń
    5. http://www.cgm.pl/aktualnosci,26414,koncert_chrisa_browna_odwolany,news.html


      i to juz potwierdzone, wiec nie macie czego żalowac

      Usuń
    6. "Z przyczyn niezależnych od Organizatora koncert Chris'a Brown'a zostaje odwołany." Tak to odwołany...beznadzieja!

      Usuń
  14. Jaką farbke masz na włosach i co na ustach?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szminka jakas stara od mamy a wlosow nie malowalam od 2 miesiecy :P uzywalam dwoch farb z cece ostatnio, popielate blondy, wyszlo co wyszlo cos pod miodowy bardziej :D

      Usuń
  15. Siemaa ! wiesz moze gdzie mg dostac fajne tunele plugi itp? ty masz zamiar powiekszyć? ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. arif, glovestar, pierceofcake, allegro. no mialam w planach ale jednak szkoda mi teraz wszystkich tuneli i plugow ktore nakupowalam :P

      Usuń
  16. Jakie masz must have na teraz?;DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chwilowo poszukuje jakiegos zajebistego obuwia i nawet znalazlam cos w sam raz tylko troche kasowo nie wyrobie jesli je kupie :P

      Usuń
    2. jakie jakie? ;O

      Usuń
    3. nie dam przepraszam ale po prostu ostatnio zyje w ciaglym strachu ze jakis bogatszy gimbus mnie uprzedzi :( w swoim czasie pokaze!

      Usuń
    4. A chociaż zdradź w typie martensów czy wgl inne?;d

      Usuń
  17. wiesz gdzie mozna dostac jakies fajne kurtki zimowe?
    Pozdrawiam xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zara i mango, ale niestety jak narazie nie znalazłam nic co naprawde chroniloby przed mrozem :( wszedzie jakies takie jesienne te kurteczki jak dla mnie

      Usuń
  18. podoba mi sie czapka tą co asap rocky nosi comme des fuckdown?

    OdpowiedzUsuń
  19. wiem ze to moze i glupie pytanie ale zaryzykuje: skad masz pieniadze na te wszystkie ciuchy? bo chyba co i rusz masz nowe? ;p rodzice czy sama odkladasz, cos pracujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziwi mnie skad masz takie info ze mam ciagle cos nowego no ale coz, widocznie wiesz lepiej :P

      Usuń
    2. torba,buty,bluza boy london co chwile nowe rzeczy ..

      Usuń
    3. co chwile ? dziewczyno prosze cie, to sa rzeczy ktore kupilam na przestrzeni dziejów......

      Usuń
    4. ten drugi kom nie byl juz ode mnie...napisalam 'CHYBA' co i rusz masz nowe, wiec czilluj

      Usuń
  20. jakie butki na zime?x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiadomo ze na te mega sniezne dni tylko oblesne emu ale ja osobiscie jestem takim zmarzluchem ze jak ladne by buty nie byly to i tak dlugo w nich nie pochodze bo nie sa wystarczajaco wyłozone kozuszkiem od srodka!

      Usuń
  21. torba twoja czy ojka? Wgl gdzie ją dostałaś?;p

    OdpowiedzUsuń
  22. jak myślisz kupić janoski czy już są out?

    OdpowiedzUsuń
  23. bluzka boy london biała czy czarna?;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no skoro kupilam biala to trudno sie domyslic :P

      Usuń
  24. zastanawiam się nad martensami czarnymi na zime,myślisz ze spoko?;)

    OdpowiedzUsuń
  25. http://allegro.pl/asos-kurtka-plaszcz-parka-pikowana-futerko-nowosc-i2729670326.html

    fajna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupować?

      Usuń
    2. No tylko teraz prosze cie doradź mi jakie buty do niej ;<?

      Usuń
    3. jakies workery czarne albo cos takiego

      Usuń
    4. tylko nie u tego sprzedawcy, straszna przebitka -.-
      http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Quilted-Parka/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2369124&cid=11899&sh=0&pge=0&pgesize=-1&sort=-1&clr=Khaki+and+black lepiej zamówić od razu z asosa

      Usuń
    5. no faktycznie wlasnie tez to zauwazylam ze sporą 'prowizje' pobiera ;)

      Usuń
  26. Klaudioo co myślisz o tej bluzie: d
    http://rudeboiclothing.bigcartel.com/product/black-rudeboi-leopard-print-sweater

    OdpowiedzUsuń
  27. Czego do włosów używasz? I powiedz mi jakim rozjaśniaczem ombre robiłaś,podoba ci się jeszcze wogóle?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najgorszym mozliwym, ombre ladne ale tylko blond na gorze i jasniejszy na dole. takie naturalne i delikatne

      Usuń
  28. masz swoich jakiś ziomków w ny? x Byłaś na bronxie? Jak tam wgl jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no kilku mam :P bylam i nie jest tak strasznie jak mowia :D

      Usuń
  29. Widziałaś mieszkanie Aspa na harlemie? Może mogłabyś się przejsc jakbd w ny xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzieś znalazłam jego adres jak znajde to ci podeśle ;)

      Usuń
  30. pytałam już pod poprzednim postem, ale nie odpowiedziałaś, zapytam jeszcze raz ;)
    nie myślałaś o tym, aby iść na jakąś filologię angielską czy coś w tym stylu, skoro jesteś dobra z angielskiego;) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie no co ty tak nisko sobie nie stawiam poprzeczki, to kiepski kierunek :P

      Usuń
  31. jaki murzyn najbardziej ci się podoba?x)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi mi o aktorów raperów itp.

      Usuń
    2. pharrell, frank ocean, tyler, kanye, kid cudi, no 'murzynki' sa fajne ogolnie

      Usuń
  32. Masz coś na sprzedanie może?;p

    OdpowiedzUsuń
  33. http://www.youtube.com/watch?v=Az1uwx8yDBc
    kojarzysz ich z nyc? ^ ^&

    OdpowiedzUsuń
  34. Napisalabys notke o pozbyciu sie kompleksow? Jezeli ty je mialas?

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie myślałaś,żeby zabrać chłopaka albo przyjaciółke do Ny?;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i co masz zamiar < zazdroszcze > ;D

      Usuń
    2. no jak bede pelnoletnia

      Usuń
  36. jak poprosisz od mamy np 100 zł na bluzke to ci da?;D

    OdpowiedzUsuń
  37. A co myślisz ombre Dagmary podoba ci sie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w ogole nie podobaja mi sie ciemne wlosy

      Usuń
    2. Klaudia:O sama mialas pol zycia czarne wlosy :D
      jestes stworzona do bycia brunetka.

      Usuń
    3. a ty nie jestes stworzona do tego zeby mi mowic co dla mnie lepsze...
      duzo lepiej czuje sie w tym kolorze, na pewno bede jeszcze brunetka w swoim zyciu ale czarny juz nigdy! chłodne naturalne brązy- spoko. ale nie czarny!!

      Usuń
  38. http://www.tobi.com/product/46871-tobi-jane-contrast-jacket?color_id=61024

    http://www.tobi.com/product/47336-tobi-take-flight-moto-jacket?color_id=62007

    Która ci sie bardziej podoba?

    OdpowiedzUsuń
  39. podobają Ci się jeszcze jakieś plecaki?

    OdpowiedzUsuń
  40. jakbyś ty teraz zrobiła sobie ombre to byłoby ci zajebiście

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie no na bank nic ciemnego nie robie

      Usuń
  41. przebijanie septuma strasznie boli w sakli od 1/10

    OdpowiedzUsuń
  42. ojek też ma vansy w pantere?

    OdpowiedzUsuń
  43. palisz jeszcze ?

    OdpowiedzUsuń
  44. co sądzisz o dość długich ale cienkich włosach? do tej pory mi nie przeszkadzały ale zaczynam się nad nimi zastanawiać ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przede wszystkim zdroooowe wlosy, ja osobiscie teraz mam na to zajawke :P

      Usuń
    2. a masz jakieś sprawdzone sposoby na to, żeby rozjaśniane i farbowane (cos jak Twoje) włosy były zdrowe? Oprócz podcinania zniszczonych końcówek, bo to chyba wszystkim wiadome :P chodzi o odzywki, maski, moze jakies domowe sposoby

      Usuń
    3. uzywam masek wszelkiego rodzaju najlepiej po prostu idz do sklepu fryzjerskiego i zapytaj o cos dobrego dla twoich wlosow

      Usuń
  45. matko pewnie zamarzałaś robiąc te zdjęcia :D

    strasznie zazdroszczę vansów :(

    no i oczywiście jak to u Ciebie super post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jest straaaaszna pogoda trudno na nią nie narzekać!

      Usuń
  46. A jaką maske polecasz najbardziej? Stosowałaś może Macadami? albo kerastase?
    moje włosy są po 2 dekoloryzacjach i jest masakra po prostu ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie stosowalam ale slyszalam ze keraste spoko

      Usuń
  47. Napisalabys swoj jadlospis na jeden dzien? Bo chcialabym schudnac ale nie wiem co jesc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po prostu ograniczaj jak najbardziej i staraj sie miescic w 1500-2000 kaloriach dziennie no i wiadomo slodycze out :P

      Usuń
  48. Duzo masz nauki w szkole?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety troche jest ale sama ta szkole wybralam wiec nie bede jeczec :D

      Usuń
  49. polecasz jeszcze jakieś sklepy internetowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. karmaloop, pixie market, romwe, duzo tego :P

      Usuń
    2. a taki tani? be te to dość drogie:)

      Usuń
    3. niee no nawet mozna tam tanio cos trafic a jeszcze spoko sklep polski areyoufashion.pl, widzialam ze maja kilka rzeczy do złudzenia podobnych do tych z river zary itp w duzo przyjemniejszych dla portfela cenach :P

      Usuń
  50. jak długo czekałaś na tą bluzkę z foreer21

    OdpowiedzUsuń
  51. stać cie na to, żeby studiować w NY? trzeba zadawać ang rozszerzony, żeby tam studiować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm no dziwne gdyby nie trzeba było.... jeszcze dokładnie nie zorientowałam się co i jak ale bede sie ubiegac o dofinansowanie albo chociaz kredyt studencki

      Usuń
  52. jesteś niesamowita i prowadzeniem swojego bloga przypominasz mi panią ekselencję. miał być to oczywiście komplement :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ile juz jestes z Kamilem? Zdradz sekret na taki udany zwiazek, przynajmniej atki sie wydaje :)) A ilu wczesniej mialas chlopakow? I ile bylas najdluzej w zwiazku? Bylas kiedys zdradzona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o ten temat lubie :P z kamilem jestem nieco ponad rok, na zwiazek nie mam jakiegos konkretnego 'sposobu', po prostu dobrze do siebie pasujemy a ze mna ciezko bywa bo zawsze musze postawic na swoje i nie lubie kompromisów :P chlopakow przed kamilem bylo czterech, kazdy z zupelnie innej bajki i dzis nie wyobrazam sobie ze moglabym wrocic do ktoregos z nich. najdluzej jestem obecnie w związku i poki co nie odczuwam potrzeby bycia singielką ;) a co do zdrady to na szczescie jeszcze nie doswiadczylam i mam nadzieje nie doswiadczyc, jesli o to chodzi to jestem mega zapobiegawcza, az do przesady :P ufam partnerowi ale jednak w zwiazku wole dmuchać na zimne

      Usuń
    2. w jakim sensie zapobiegawcza? ;p

      Usuń
    3. bardzo zazdrosna i w sumie duzo zabraniam ale taka juz jestem, dla mnie sie trzeba starać nie jestem byle jaką szarą myszką (skromnie wiem):P

      Usuń
  54. czego uwazasz ze emu sa oblesne? Ile masz par emu i w jakich kolorach? aha i jakie masz emu te 'prawdziwe' tzn oryginalne czy jakies podroby?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam jedne bear paw i jedne emu :P bezowe i czarne, no emu to oblesne buty bez wyrazu ale przynajmniej ciepleeee

      Usuń
  55. ile kosztuje zrobienie septum ? orientujesz się ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mysle ze ok 100 pln ja robilam za darmo ;p

      Usuń
    2. a czemu za darmo ? sama robiłaś ?
      myślisz , że robienie igłą w domu to dobry sposób ?

      Usuń
    3. niee raczej nie najlepszy pomysl a za darmo bo znajoma robi kolczyki i zrobila mi za darmo :)

      Usuń
  56. co robisz jak MEEGA nie chce ci sie uczyc, jakis sposob? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wtedy sie nie ucze i nie jest dobrze :(

      Usuń
  57. jestes taka ładna geez!

    OdpowiedzUsuń
  58. daj jakąs dobrą muze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio katuje nowy album kanye i kendricka :P

      Usuń
  59. Hej, fajny zestaw, ale zimno mi jak na Ciebie patrzę :P Jesteś piękną dziewczyną.
    Mam pytanie: będziesz jeszcze rozjaśniać swoje włosy bardziej? I co sądzisz o bardzo jasnym popielatym blondzie, wręcz białym, przy bardzo jasne cerze i zielonych oczach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepiękne, strasznie mi sie takie podobaja ale przy moim naturalnym to by graniczylo z cudem, zazdroszcze dziewczynom ktore moga zrobic sobie taki kolor. nie wiem sama czy bede jeszcze rozjasniac ale na pewno chce jeszcze schlodzic ten odcien

      Usuń
    2. a na jaką wode utlenioną twoją fryzjerka dodaje bo z tego co się orientuje z cece jest 3,6,9 i 12 %

      Usuń
    3. uzywalam kilku farb co za tym idzie kilka wód, poza tym skad wiesz ze dla twoich wlosow potrzebna jest taka woda jak dla moich? mhmmm...

      Usuń
    4. No ale ja pytałam z czystej ciekawości a nie po to żeby taką kupować ;)

      Usuń
  60. ja właśnie takie mam, cerę mam taką samą jak ty,używam tego samego podkładu i właśnie się zastanawiam czy przyciemnić do ciemnego blondu, bo taki mam naturalnie... Z tak jasnymi jest bardzo dużo roboty, ale warto niby :P

    OdpowiedzUsuń
  61. A czemu mówisz,że jasny blond ci nie wyjdzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyjść wyjdzie ale takie ciągle rozjaśnianie bardzo ciemnego brązu nie prowadzi do niczego dobrego co najwyżej do wyłysienia :D

      Usuń
  62. Idziesz jutro do sql czy w domciu zostajesz ;p?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. angina ropna haha jutro to lekarz :P

      Usuń
  63. Co twoi rodzice powiedzieli na tunele i kolczyki ? xddx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jakos nie bylo wiekszych awantur z tego powodu mimo ze nie sa zwolennikami ;)

      Usuń
  64. Taaaa koszula jest cudowna nie wiesz gdzie mg znaleźć podobną? Bo na stronce forever z tego co wiem już jej nie ma ;x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie wiem ale mysle ze mozesz sobie zrobic podobna albo przeszperac allegro :P

      Usuń
  65. http://www.youtube.com/watch?v=fx_vEkVn5Ic
    Podoba ci się ta nutka?

    OdpowiedzUsuń
  66. twoja mamcia ma śliczny kolor włosów ! :D wiesz może czym farbuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez tak uwazam :P feria preferance jakis superjasny popielaty blond

      Usuń
  67. kupiłabyś sb tą torbe gang czy nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba niee bo jednak torby tylko na dlugim pasku :P

      Usuń
  68. Ile masz par plug tuneli?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jakie masz jak możesz to napisz ; )

      Usuń
    2. plugi w panterke i zwykle biale a tunele czarne biale metalowe pseudo-złote i czerwone

      Usuń
  69. Na kogo koncertach juz byłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie na zbyt wielu nie bylam... pezet, hifi banda, o.s.t.r i w zasadzie tyle ale to na pewno nie ostatnie! po osiemnastce planuje przeznaczyć budżet na koncertowanie własnie :P

      Usuń
  70. bylass w londynie?

    OdpowiedzUsuń
  71. orientujesz sie gdzie mozna kupic w Polsce czapke typu beanie i kurtke parke?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety ciezko o cos fajnego... ja sama szukam jakiejs cieplej kurtki w rozsadnej cenie i nic

      Usuń
  72. hej, mam tutaj pytanie zupelnie z innej beczki. Jestem na poziomie b1 w j. ang i chcialbym zdawac mature rozszerzona z ang w przyszlym roku. Myslisz, ze czytajac ksiazki w j. ang i ogladajac filmy bez lektora i napisow(oraz oczywiscie nauce w szkole) ta matura jest mozliwa? Wiem, ze nie jestem na wysokim poziomie, ale za pozno sie obudzilem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooo mysle ze tak ale jednak zawsze mozesz sobie wziac kilka godzin fakultetow i po prostu uczyc sie! jeszcze duzo czasu ;)

      Usuń
  73. Nie jestem jakimś znawcą mody,ale polecam polski sklep,moim zdaniem całkiem przyzwoite ubrania. Zostawiam adres : www.zalando.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no tez tam zamawialam, spoko sklep!

      Usuń