1 kwi 2013

straightly casual

brawa dla mnie, w końcu zmotywowałam się żeby tu zajrzeć :D pogoda iście wiosenna, naprawdę polecam zimowe fatałaszki w kwietniu! nie zebym już tak na codzień w skórze, chociaż nie powiem, chciałoby się w końcu :( na sobie mam najulubieńsze spodnie z river, których ostatnimi czasy praktycznie nie zrywam z siebie i czarne botki, o które wiele osób pytało. no więc zdaje sie, ze nie sa one z regularnej linii h&m, sama znalazłam je dopiero na Marszałkowskiej. ostatnio nie rozstaję się też z torbą z house, choć bywa problematyczna, bo przy każdej styczności ze sklepowymi bramkami piszczy (?) :D 
tak czy inaczej, miałam nadzieje troche sobie tu częściej poblogować no ale jest jak jest, każdy wie! za oknem nieciekawy widok to i chęci brak na cokolwiek. miejmy jedynie nadzieje na szybki i gwałtowny atak wiosny!















265 komentarzy:

  1. Zajebista dziewczyna z ciebie, podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. przejdź się do housa, muszą ci rozmagnetyzować torbę bo przy każdym przejściu będzie ci pikać :D ja tak miałam poszłam do nich i mi rozmagnetyzowali :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie chcesz wiedzieć ile razy już mi próbowali rozmagnesować.... :D

      Usuń
    2. popróbuj, często wszywają takie pikadła w dno torebki pod podszewką, też miałam taki problem :( strasznie fajnie, że znowu można Cie tu oglądać :)

      Usuń
  3. a kurtałka skad?:D

    OdpowiedzUsuń
  4. boze tych butow to juz szukam z 1,5 msc nigdzie nie ma ;x

    OdpowiedzUsuń
  5. podotykaj troche ta torebke,i to w najwęższych zakamarkach, moze jest na niej jeszcze jakas naklejka, ktorej wczesnije nie zauwazyzli :D

    OdpowiedzUsuń
  6. gdzie kupilas bluze?xx

    OdpowiedzUsuń
  7. kolegujesz się jeszcze z dagmarą łojek ? pytanie z ludzkiej ciekawości : p nie musisz odpowiadać

    OdpowiedzUsuń
  8. tak zazdroszczę CI tych butów :<<
    sama myślałam o tych spodniach ale lepsze by były dla mnie bez tej dziury i to mnie wstrzymało od zakupu ich

    rozjaśniałaś włosy bardziej?

    OdpowiedzUsuń
  9. straszne odrosty;d dlaczego ich nie pofarbujesz?;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat to sa drugi dzien po farbowaniu :) wg mnie lepiej tak zrobic pasemkami niz pozniej po tygodniu odrost jak od linijki bo koniecznie musiały być od glowy :P

      Usuń
  10. Klaudia! Bardzo Cię proszę, zdradź firmę i numer pomadki, którą masz tu pomalowane usta, bo jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kto robił Ci te zdj ?:D
    są mega :)

    OdpowiedzUsuń
  12. klaudia,masz jakas diete?jak z ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm diety nie mam po prostu nie przejadam sie ;d

      Usuń
  13. Można wiedzieć ile teraz ważysz i czy dalej chodzisz na siłownię?

    OdpowiedzUsuń
  14. skąd torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam te buty niestety u mnie ich nie było ;<

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczna jesteś! Jestem wieeelką fanką Twojej urody :))

    OdpowiedzUsuń
  17. krasulka moglabys powiedziec co na włosy rozjasnianie? Jak je pielegnować, czego ty uzywasz? Ja rowniez ostatnio zeszlam do rudo-blondu z ciemnych wlosow i mam strasznie pierzaste i sianowate włosy. moglabys coś polecic, bo twoje wydają sie byc o wiele zdrowsze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie, ja bez kosmetyków nawet takie mam, fryzjerzy sie nie moga nadziwic ze dalej moje wlosy trzymaja sie jako tako kupy... ale wiem ze wiele dziewczyn ma z tym mega problem, niektore malujac nawet ciagle na jeden kolor zaczynaja miec łamliwe pierze :/ popróbuj maski regenerujące i olejki, cośtam powinny dać

      Usuń
  18. a ile wazysz?:) 46?

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam zdjęcie pierwsze :P

    http://monikkaa22.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ta kurtka jest czy powinna być taka normlanej długości (do pasa) czy jest 3/4 ?

    OdpowiedzUsuń
  21. jaki maz rozmiar tych spodni bo ja ma 10 i się dziwnie układają

    OdpowiedzUsuń
  22. szuukam wszędzie takich spodni, ale skoro River, to będę sobie musiała trochę poczekać na wypad do Wawy.. :c ile dałaś za nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 180 za spodnie? zazdroszcze ze Cie stać a zdjecia piekne jak i cala Ty :))

      Usuń
    2. nie no to nie był 'taki tam' wydateczek, zbierałam na nie bo bardzo mi sie podobały i niestety przepłaciłam bo teraz sa taniej [*]

      Usuń
  23. wybierasz się na opener? albo sam koncert rihanny?

    OdpowiedzUsuń
  24. Kurtka fajna! Torba też :D może to ćwieki Ci piszczą?:D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesteś piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. masz tu prostowane wlosy?:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Twoje włosy są zniszczone po tych pasemkach i w ogole? bo wygladaja na superzdrowe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie no to co sie zniszczyło juz dawno ścięte

      Usuń
  28. wiem ze sporo osob Cie o to pytalo i pewnie to juz irytujace, ale jakich odzywek uzywasz do wlosow? mowisz ze co Ci sie nawinie, ale jakas jakakolwiek ostatnia ktorej uzywalas? bo Twoje wlosy sa cudowne wrecz, wiem ze na moich moga te same odzywki nie zadzialas ale jednak warto wyprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlasnie napisalam przed chwila, to naprawde chyba zalezy od wlosow bo wg fryzjerow juz dawno powinny mi odpasc wlosy a sa w calkiem dobrym stanie takze no nie wiem :( martwego wlosa i odżywka nie przywróci do normalnego stanu

      Usuń
  29. ALEŚ TY DO MAMY TERAZ PODOBNA! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 160.. :D no moze z cm wiecej ale i tak malutko

      Usuń
  31. jedziesz na asapa ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. booo juz jade na major lazer i na 1 dzien free forma wiec nie mam funduszy :( ale zobaczymy moze do czerwca tak sie trafi ze ktos mnie zabierze :D

      Usuń
  32. zamawiałas kiedyś spodnie przez internet river island?

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie wiedziałam,że bluza tak pasuje do ramoneski! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz akurat ja lubie taki zestaw :D

      Usuń
  34. jakos tamta ostatnia sesja byla bardziej ostrzejsza. chyba na tej twoj chlopak sie nie postarał lub na tamtej byłas z kimś innym:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha tez z chlopakiem akurat a ta była robiona w 5 minut także to pewnie ja zbrzydłam :D

      Usuń
  35. Klaudia gdzie moge dostac jakas fajne kurteczke na wiosne?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. standardowo zajrzałabym do h&m jesli chcesz kupic cos uniwersalnego za niewielkie pieniądze, poza tym całkiem niezłe kurtki widziałam w mango, river island choć tam to juz wchodzą w gre troche wieksze pieniązki no i ostatecznie reserved, bo chociaz wiele osob ostatnio narzeka na nowe kolekcje to mi osobiscie sie podobaja te rzeczy, w szczegolnosci wiosenne kurtki

      Usuń
    2. a czekaj jeszcze przypomnialo mi sie ze w cubusie calkiem fajne widzialam! cubus koniecznie

      Usuń
    3. OO strasznie ci dziekuje ;** oczywiscie najbardziej zakochana jestem w kurtce Cary od burberry,no ale chyba nigdy nie bedzie mnie stac ;c

      Usuń
    4. no rzeczywiście, mi też sie bardzo podoba, zdaje sie ze w zarze teraz jest kilka inspirowanych tą od Burberry. warto zajrzeć na ich stronę, ceny co prawda tez powalają troche ale na pewno taniej od tej Cary :P

      Usuń
  36. W jakich butach bedziesz smigac w wiosenne dni?
    vansy conversy? czy moze cos innego?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no raczej wlasnie te wyzej wymienione najbardziej lubie w cieplejsze dni :) chociaz i w tym roku zamierzam troche pośmigac w szpilkach! pewnie szybko mi sie znudzi bo jednak jestem zwolennikiem wygody...

      Usuń
    2. zajebiste te szpileczki co ost na insta wstawialas;d z czym bedziesz je zestawiac?;)

      Usuń
    3. mysle ze w zwykly dzien jakies jeansy, najlepiej dziurawe albo troche luzniejsze do kostek :) a jakby tam jakies wyjscie sie szykowalo to wlasnie rozwazam jakąs spodniczke ołówkową z lekkim rozcięciem :P

      Usuń
  37. Siema mam pytanie czy tobie tez żółkną włosy?Bo ja tez schodzilam z czerni i mam wlasnie taki problem ;c

    OdpowiedzUsuń
  38. i co kupujesz to kurtke z misbhv?;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niee raczej nawet jakby mi sie udalo nazbierac to byloby mi szkoda :(((

      Usuń
  39. podobaja ci sie rzeczy z local heroes? masz cos?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sa spoko, ja wlasnie nic nie posiadam chociaż przydałby sie jakis fajny case na iphone'a :P

      Usuń
  40. jaka piosenke asapa najbardziej lubisz?

    OdpowiedzUsuń
  41. Na ile w tym roku lecisz do NY? Wogóle w tym roku masz jakies plany co do tej szkoły do której tam chodzzilas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. połtora miesiąca, no myślę ze tak bo jednak wtedy mam bardziej zorganizowany dzień jak 'cośtam' robię poza opalaniem i zakupowaniem :D

      Usuń
    2. a masz jakis znajomych tam?czy samotna jestes?;DD

      Usuń
    3. kilku jakichśtam mam :P no i zawsze zostaje babcia! a poza tym w te wakacje leci akurat kolezanka z Lublina więc na pewno nie będzie nudno :D

      Usuń
  42. bedziesz sprzedawała swojego iphone'a starego ? ile bys chciala ?

    OdpowiedzUsuń
  43. Odpowiedzi
    1. bardzo, mało tego ze jest piekna modelka to strasznie pozytywna osoba wystarczy obejrzeć kilka filmików z backstage'y z jej udziałem ;)

      Usuń
  44. uzywasz fioletowego szamponu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od czasu do czasu, bo fryzjerzy straszą ze bardzo przesusza wlosy :P

      Usuń
  45. ile masz par vansow,podobaja ci sie burgundowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tym momencie 4, burgundowe sprzedałam niemalże zaraz po tym jak mi doszły :P strasznie nijaki ten 'bordowy', nie wiadomo czy to fiolet czy co to i do tego metalowe kółeczka które wg mnie popsuły ich klimat zupełnie no i do niczego toto nie pasowało

      Usuń
  46. Klaudia nie wiesz czy na marszalkowskiej sa jeszcze te botki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam zielonego pojęcia, ale wydaje mi sie ze moze ich nie byc bo baaaardzo duzo dziewczyn na nie polowało, prędzej radziłabym śledzić aukcje na allegro

      Usuń
    2. na allegro czaje sie od msc i lipa ;cc

      Usuń
    3. hmm to dziwne strasznie, moze jednak sprobuj marszałkowską odwiedzic

      Usuń
  47. podoba ci sie kolekcja riri dla river?;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzooo ale na nic mnie nie stać poza zwykłymi koszulkami a akurat te podobaja mi sie najmniej :(

      Usuń
    2. a nie wiesz ile kosztuje ta spodniczka z koszula przewieszona?

      Usuń
    3. no wlasnie ta spodniczka akurat 280..

      Usuń
  48. na jakim poziomie jest twoj angielski?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dogaduje się jakoś choć gramatycznie ocenilabym siebie na trzy z plusem :P

      Usuń
  49. pewnie w ny masz branie u chlopakow ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, no wiesz, ja to się mogę co najwyżej schować przy długonogich modelkach spacerujących po soho :D najczęsciej zwracam uwagę turasopodobnych, którzy- zupełnie jak ja- ledwo odstają od chodnika

      Usuń
    2. Juz nie przesadzaj zajebista dupa z ciebie ;D nie wierze,ze nie masz brania u niggasow

      Usuń
    3. no zdarzy się jakiśtam czasem... :D

      Usuń
  50. podoba ci sie asap rocky z wygladu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli co bralabys hahah?;d

      Usuń
    2. ojjjjj i to jak mocno bym brała....

      Usuń
    3. ojj nie tylko ty,przesle ci fotki z koncertu ;d,mam zamiar tam koczowac od rana zeby tylko stac pod scenką wiec beda jak nalepsze widoki ;d

      Usuń
  51. siema,sluchaj mam dwa bilety na asapa,kumpela miala ze mna jechac,ale akurat jej cos wypadlo i nie moze,i chce obchnac za 80 ziko moze jestes chetna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm coś podejrzana ta cena no ale napisz do mnie na fejsie z tym ;)

      Usuń
    2. ja to btm mogla ci bilet za darmo dac,gdybys chciala ze mna pojechac haha ;d a co do osoby wyzej serio cena podejrzana bo na all po 3 stowki chodza ;d

      Usuń
    3. serio bys pojechala?;D

      Usuń
    4. uuu moge na fejsie napisac? to bysmy sie zgadaly?;d

      Usuń
  52. a jak juz sie tak tu nam rozpisujesz to pisalas wyzej, ze posiadasz cztery pary vansów. moglabys napisac kolory i tylko era czu auth do kazdego:) z gory dzieki ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. autentic granatowe pantera i czarne a era panterkowo czarne

      Usuń
  53. Mogalbys pokazac bluze wildfox na insta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na insta nie ale moze wysle tu zdj gdzies

      Usuń
    2. ok to wez moze ze stronki link i wstaw ;p

      Usuń
  54. myslisz,ze jezeli bym sie zawziela to schudlabym 15 kg do czerwca?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej nie no chyba ze chcesz sobie zrobić kuku na zdrowiu i w główce... raczej jak schudniesz 7-8 kg to juz bedzie naprawde dobrze

      Usuń
  55. za ile kupilas iPhona 5?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem wiesz dostalam go od taty w prezencie ale wziął na umowę w play

      Usuń
  56. iggy azalea work podoba ci sie?;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. srednio ją lubie szczerze, tylko w zestawieniu ze stevem aokim mi się podobało :P

      Usuń
  57. jakie tatuaze i gdzie ci sie podobaja?marzysz o rękawie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystkie i wszedzie ale przynajmniej narazie nie mam w planach calej reki :P narazie czaje sie na cos mniejszego

      Usuń
    2. a kiedy bd robic?

      Usuń
    3. a no pewnie jakos niedlugo moze w wakacje moze zaraz po :P

      Usuń
    4. starsi ci pozwola?;d

      Usuń
    5. haha jestem prawie pełnoletnia...

      Usuń
  58. jezeli chodzi o zwierzeta to masz tylko psa? jaka rasa ??:P

    OdpowiedzUsuń
  59. jaki masz tusz obecnie do rzes czytalam,ze uzywalas z benefitu polecasz?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. troche mi sie już znudził wlasnie sie przymierzam do czegoś nowego tylko musze wykończyc ten :P ale jednak o dziwo najlepszy tusz jaki mialam to maybelline colossal volume czy cos takiego w kazdym razie ten jest niezastąpiony i jeszcze ta śmieszna cena :D

      Usuń
    2. http://myntra.myntassets.com/images/style/properties/Maybelline-Colossal-Volume-Express-Waterproof-Mascara_2a630788e52db5cf14104187fcc6b31a_images_1080_1440_mini.jpg o ta chodzi? ale masz z czarnym, fioletowym czy turkusowym napisem? bo to ponoc sie czyms różni:D

      Usuń
    3. ooo nie ta jednak, chodzilo mi o false lashes ta fioletowa

      Usuń
    4. http://i18.photobucket.com/albums/b123/limboleo/Blog/P1140412.jpg taa? :)

      Usuń
    5. o zdaje sie ze tak :P zawsze mam ja gdzies w zanadrzu, jak potrzebuje mega objetosci to poprawiam nią po juz poprzednio nalozonym innym tuszu i efekt nieskromnie mowiac olsniewajacy (y)

      Usuń
  60. Jakie kolorki na paznokciach lubisz najbardziej?;^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. biały i czarny :D czasem jeszcze taka ceglasta czerwien ale szlag mnie trafia jak wtedy mam ochote zalozyc cos np rozowego a ten kolor wszystko psuje :D wiec ogolnie biale lub czarne w zaleznosci od dlugosci i ksztaltu w danej chwili :D

      Usuń
    2. Klaudia a moglabys polecic jakis lakier bialy,bo ja kupilam z OPI i po prostu beznadzieja !:c

      Usuń
    3. tez mam jakis gówniany ale z astora calkiem dobry jest. aż dziwne że opi a takie dziadostwo :O co z nim nie tak?

      Usuń
    4. wydaje mi sie,ze trafilam na feralna sztuke,bo mam jeszcze pare lakierow z opi i sa OKK! kupie sobie ten z astora moze akurat mi przypasuje ;D

      Usuń
  61. idziesz jtr do szkoły?;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chora jestem musze do lekarza pojsc bo cos mnie płuca bolą :/

      Usuń
  62. mozesz do szkoly malowac paznokcie i twarz?

    OdpowiedzUsuń
  63. podoba ci sie bluzka z local heores last clean t-shirt?;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. średnio, bardziej podoba mi sie ta taka czarna z napisem fuck z kości :D

      Usuń
    2. haha mam! moja fav bluza,material zajebisty wiec mg ci polecic!

      Usuń
    3. nienie, nie bluza tylko koszulka :P

      Usuń
    4. ucielo mi "k" o bluzke mi chodzilo ;d

      Usuń
  64. nosisz swoja burgundowa bluze z h&m?

    OdpowiedzUsuń
  65. w czym najczesciej chodzisz do szkoły?

    OdpowiedzUsuń
  66. nosisz jeszcze panel supreme? ^^ i prosze powiedz mi gdzie kupilas swoja czape z vans'a?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ostatnio nie bo no hm dziwne wydaje mi sie chodzic w czapce z daszkiem kiedy pada snieg a czapke vansa kupilam na eastendzie, chyba juz nie maja

      Usuń
  67. fuuckinshiit.tumblr.com spojrzysz? to moj tumblr moze ci sie spodoba ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serio ci sie podoba? dzieki,ze zobaczylas ;)

      Usuń
  68. ile masz parbutow?bo z tego co widze masz ich pelno ! ;d

    OdpowiedzUsuń
  69. podobaja ci sie kamizeli jeansowe?

    OdpowiedzUsuń
  70. jakie znasz fajne polskie sklepy internetowe?

    OdpowiedzUsuń
  71. którego urodziny masz? (dzien, miesiac) ?? :D

    OdpowiedzUsuń
  72. jak sie nazywa to szkola w ny do ktorej lecisz?;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. alcc, amerikan language community center ale ja nie lece do szkoly tylko czasem chodze tam na zajecia pogadac po prostu :D

      Usuń
  73. troche cie nie poznaje, jaka ty mila i sie rozpisujesz jak nigdy, ale to dobrze. czasem trzeba hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  74. palisz jeszcze?;d

    OdpowiedzUsuń
  75. slyszalas o hm.com/longlivefashion ?

    OdpowiedzUsuń
  76. Klaudia, jak malujesz tak fajnie oczy? jaki to firma odcien? mam rwazenie ze Ty je tak fajnie rozcierasz co daje super efekt! a jak myslisz takie brazowe cienie pasuja dziewczynom z ciemnymi wlosami? raz uslyszalam ze przez taki wlasnie jasno brazowy cien wygladam na chora :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak mysle ze pasuja chociaz powiem szczerze ze jak mialam ciemne to czulam sie taka troche zbyt ciemna i czesciej malowalam eyelinerem po prostu a ostatnio jak mam jasne przerzucilam sie na cien na codzien, mniej lub bardziej intensywnie w zaleznosci od okazji no a jak ma byc bardziej ze tak powiem widowiskowo to jeszcze kredka na góre i na dol :P

      Usuń
  77. za ile torbe kupilas? chodzisz w niej do szkoły?

    OdpowiedzUsuń
  78. są w Housie jeszcze takie torby?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w h&m jak juz

      Usuń
    2. house :) nie wiem, ostatnio nie widzialam ale sprawdz

      Usuń