12 sie 2013

#elegancik#

hej! nie zaglądałam tu dosyć długo, bo aż 3 miesiące za co oczywiście szczerze przepraszam :( najzwyczajniej brakowało mi czasu i chciałabym wierzyć, że teraz znajdę go więcej, no ale wiecie jak to jest, nigdy nie wiadomo co przyniesie jutro!
dziś mam na sobie szpileczki, choć rzadko mi się to ostatnio zdarza ;) zadajecie dużo pytań dotyczących włosów, więc o tym zacznę na wstępie. przede wszystkim, za każdym razem używam innego odcienia, głównie przebieram w chłodnych, popielatych blondach od matrixa. te farby możecie nabyć w sklepach bądź hurtowniach fryzjerskich, do tego dobieracie sobie wodę utlenioną o mocy zależnej od porządanego efektu a przede wszystkim od waszego obecnego koloru na głowie ;) co do odrostu, bo z tym jest (przynajmniej w moim przypadku) największy problem- przed nałożeniem farby konieczne jest w moim przypadku jego rozjaśnienie, bo mam ciepły pigment włosa, a to akurat nie idzie w parze z chłodnymi odcieniami farb. tego lata wiele zdziałało też amerykańskie słońce, dzięki któremu w końcu mogę cieszyć się równomiernym kolorem ;) i co najważniejsze, nie rozjaśniajcie włosów na własną rękę! 80-100 zł każdy może odżałować raz na jakiś czas, przynajmniej na początku zabawy z włosami. dobry fryzjer zadba o to, żebyś nie wylądowała po tej wizycie łysa, bo (wierzcie mi, znam osobiście takie dziewczyny) to naprawdę jest realne... 
w tym temacie to na tyle, zachęcam do przejrzenia zdjęć i komentowania ;) na sobie mam sukienkę z kolekcji Rihanny dla River Island (tak, wiem, to już podchodzi pod obsesję :P), jakiś złoty kajdan, zegarek z forever21, kopertówkę z małego butiku na brooklynie i, ostatnio ulubione, białe szpilki z zary :)
miłego dnia!





























167 komentarzy:

  1. śliczna ta sukienka, szkoda, że już ich nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie kupila jej raczej w lubelskim ri..

      Usuń
    2. no, ale ten model, był na stronie ri, nawet nie pisałam, że nie ma ich w Lublinie

      Usuń
    3. a gdzie kropka?

      Usuń
    4. polonista się znalazł hahaha, jeśli już jesteś taki dokładny to wielokropek piszę się z 3 kropkami, nie 2. pozdrawiam :*

      Usuń
    5. kto powiedzial, ze to ta sama osoba?

      Usuń
    6. trzy kropki to zbyt mainstreamowo

      Usuń
    7. mainstremowo, nie mainstremowo, ale jeśli czepia się o takie detale, to sam powinien być idealny pod tym względem :)

      Usuń
  2. paznokcie twoje czy tipsy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty garow chyba nigdy nie zmywalas hahahaha :D piekne sa

      Usuń
    2. haha kamil gotuje ja zmywam a paznokcie nadal na miejscu :P

      Usuń
    3. Wiem, że to zabrzmi okropnie, ale lepiej nie narażaj swoich pazurków na przyprawy - strasznie ciężko domyć chili i pieprz cayenne (:

      Usuń
  3. gdzie idziesz na studia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co czytalam na instagramie za rok wylatuje do stanow wiec moze tam bedzie studiowac.

      Usuń
    2. Dajcie moze odpowiedziec na pytanie Klaudii, a nie zesrani czekacie az ona odpisze na inne i z niecierpliwości piszecie za nia.

      Usuń
    3. tak, na studia wyjezdzam prawdopodobnie do usa ale nie wiem czy bezposrednio po ukonczeniu lo

      Usuń
  4. jakie kolory wlosow Ci sie podobaja, oprocz jasnego blondu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naturalne odcienie, delikatne brązy ale żadnych miedzi i rudości, czarne też out no i ombre jak dla mnie już troche sie przejadlo :P

      Usuń
  5. Klaudia jak zwykle wyglądasz pięknie:) Mam do ciebie takie pytanie, jak podchodzisz do takich osób ala Dawid Kwiatkowski, Magda Pazia, Henzai itd? Wiesz kto to jest? Co sądzisz ogólnie o tych całych askowych fejmach? Co ty rozumiesz przez słowo 'fejm'? Zawsze mnie to zastanawiało, bo jakby nie patrzeć ty też ma spore grono odbiorców w internecie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam pojecia pierwszy raz slysze o tym czyms, szkoda mi ludzi ktorzy az tak lubia upubliczniac swoje zycie przez internet nie zyskujac w sumie nic bo na pewno nie przyjemnosc z pasji :P chora obsesja odpowiadania na durne pytania

      Usuń
  6. jesteś śliczna ! ale zauważyłam że zawsze masz wory pod oczami, to z niewyspania czy tak już masz ?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. slabo sie opaliłas !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pigment sie wyplukuje z czasem.

      Usuń
    2. pigment sie wyplukuje z czasem.

      Usuń
    3. mam bardzo jasna cere i strasznie ciezko mi sie opala

      Usuń
    4. High five, ja też bez uprzedniej sesji na solarium nie dam rady się naturalnie opalić.

      Usuń
  8. przesadzilas z tym rozjasnianiem.. masz biale włosy ;///

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pier***isz, sa zajefajne :D

      Usuń
    2. własnie zajebiste

      Usuń
    3. wiem ze nie kazdemu podobaja sie tak jasne wlosy ale szczerze splywa to po mnie,bo mi sie bardzo podobaja :P

      Usuń
    4. mnie sie tez podobaja, a wrocisz jeszcze do ciemnego brazu ?

      Usuń
    5. Naprawdę kojarzą mi się z plastikiem, ale jak uważasz . Moja opinia nie ma w tym przypadku znaczenia :) Miałaś wcześniej też bardzo jasne, ale jednak bardziej naturalne i w tamtych wyglądałaś przepięknie! W ogóle ryzyko rozjaśniania w Twoim przypadku pozytywnie powala.

      Usuń
    6. plastik to chyba byl blond,róż,metrowe tipsy i solarium :>

      Usuń
  9. BOŻE NAJLEPSZA STYLÓWA, KOCHAM TWÓJ STYL OH GOD........ JARAM SIĘ JAK POCHODNIA

    OdpowiedzUsuń
  10. noooooooo propsik w ch.uj <3 czekam na posta z nyc <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie bedzie :( ani razu nie wyciagnelam aparatu z walizki... :(

      Usuń
    2. chyba sie zabije..... [*]

      Usuń
  11. Klaudia mogłabyś zdradzić, czy te szpilki są w miarę wygodne? Mam bardzo wrażliwe stopy i od byle butów (prócz tych skórzanych) robią mi się niestety odciski.. Czy od dłuższego chodzenia nie bolą nogi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA

      Usuń
    2. I co w tym takiego smiesznego? Też mam podobny problem, a te buty przynajmniej nie wyglądają na zbyt wygodne

      Usuń
    3. Takie to śmieszne?

      Usuń
    4. zapytajcie jeszcze o szerokosc giry Klaudii i swojej

      Usuń
    5. Wydawało mi się, że zadałam normalne pytanie. Szpilki mi się podobają i chciałam zakupić beżowe ale mam niezwykle delikatne stopy. A jednak nie chcę wydawać dwóch stówek na coś, w czym się nie nachodzę. Pozdrawiam.

      Usuń
    6. moze jednak poczekaj na to co odpowie adresatka pytania ;P

      Usuń
    7. hahhahahha, chyba odbiorca :D

      Usuń
    8. myśle ze ogolnie ten typ obuwia nie nalezy do najwygodniejszych, ale na szczescie mam swojego prywatnego fizjoterapeute ktory zwalcza moje stopoproblemy rewelacyjnym masazem :D

      Usuń
  12. jakim tuszem malujesz rzesy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tym momencie uzywam dwóch na raz ale jestem z obydwu srednio zadowolona... loreal milion lashes i jak zawsze maybelline ten fioletowy feather costam ale musze juz rozejrzec sie za czyms nowym bo efekt nie powala

      Usuń
    2. Próbowałaś colossal volum express? Naprawdę spoko jak na taką niską cenę :) Kiedyś porwałam się na tusz MAC i szczerze nie polecam! Wyrzuciłam ok 100 zł. A maiłaś jakieś z Benefit?

      Usuń
    3. Polecam Ci max factor 2000 calorii

      Usuń
  13. haha myślicie, ze ona odpowie na te glupiutkie pytania? ona ma zycie.. oj,ludzie odejdzcie od komputera! do ludzi! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ty co tu robisz?

      Usuń
    2. sama w poscie zachetacala do komentowania więc to chyba nic dziwnego że ludzie zadaja jej pytania :) a skoro Klaudia zachęcała to pewnie odpowie :)

      Usuń
  14. Twoi rodzice wiedzą, że palisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest pelnoletnia więc to jej sprawa, rodzicom nic do tego

      Usuń
    2. nie jest pełnoletnia ...

      Usuń
  15. cudnownie wygladasz... nic dodać nic ująć :) białe szpilki pięknie wyglądają z białym lakierem! i sukienka też wspaniała ale szkoda że lekko droga... ale zawsze warto mieć coś dobrej jakości i dluglo się tym cieszyc :) a ty wygladasz genialnie aż brak słów :) czerpie od ciebie inspiracje! dzięki takim ludziom lubelskie ulice wyglądają piekniej! mam nadzieję że w oczach innych tez tak dobrze wyglądam... Hahaha :) pozdrawiam, buziaki (miło byloby cie poznać)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam pytanie dotyczace Twojego pobytu w NY. mieszkałaś tam u kogoś czy sama wynajmowalas mieszkanie/hotel?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mieszkała u babci

      Usuń
    2. skad ty wiesz gdzie mieszkala?

      Usuń
    3. wie to poniewaz Klaudia odpowiadala na to pytanie tryliard razy bo tyle razy ono padlo. c:

      Usuń
    4. tak, rzeczywiscie u babci ;)

      Usuń
  17. wyglądasz na niektórych zdj jak Zuza z Top Model ; o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zuza ma szeroki nos i nie ma ani jednej wspólnej cechy z Klaudią, no ale po tym jak wygrała top model to gimby widzą ją wszędzie. Cara bo mocno zarysowane brwi? Marina tez zupełnie inny kształt twarzy, usta, nos.. Nie wiem skąd sie wzięło to porównanie? Chyba dlatego że Klaudia długo podkreślała oczy eyelinerem i była brunetką jak Marina, no i od tego czasu się ciągnie mimo że obydwie rzeczy się zmieniły :)

      Usuń
  18. Może to głupie pytanie ale jakiego kremu używasz pod podkład bo twoja twarz zawsze wygląda tak ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uzywam tylko jakiegos nawilzajacego z clinica, zawsze dolaczony do zestawu nawet specjalnie sie nie rozczulałam nad jego doborem do swojej cery

      Usuń
  19. Na jakie studia chciałabyś iść ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie plany lubie pozostawiac dla siebie, zawsze warto miec cos czym jeszcze mozna ludzi zaskoczyc ;)

      Usuń
  20. Może jakaś notka o kosmetykach twoich do makijażu ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze nigdy o tym specjalnie nie mysle, bo nie czuje zebym jakos swietnie to robila :P nieskromnie mowiac po prostu nie potrzebuje zbyt wiele makijazu wiec nie znam zbytnio "technik" jego wykonywania. jedyne przy czym lubie podłubać to makijaz oczu, ale tez najczesciej trzymam sie juz tych metod ktore uzywalam do tej pory czyli brązowy cien, eyeliner lub po prostu sam tusz. mój makijaż nie jest zbytnio wyrafinowany wiec wiele osob moze sie zawiezc przy tym poscie, bo wykonujac ten sam u siebie prawdopodobnie okaze sie zupelnie niepodobny

      Usuń
    2. Rozważałaś makeup tutorial w stylu KimJ? Ślicznie nakładasz swoje cienie, może mogłabyś pokazać? No i szczerze mówiąc ciekawi mnie Twój głos, czy jest taki, jak sobie wyobrażam :)Byłoby fajnie, jeśli nie masz nic przeciwko.

      Usuń
    3. a jakiej dokladnie firmy cieni uzywasz?

      Usuń
  21. Jak ty dałaś radę się tak odchudzić ? Pieknie wyglądasz ! Ja próbuje i nigdy nie ma efektów. Mogłabyś mi opisać to jak tyle schudlaś i dać jakieś rady ? Jeżeli nie chcesz tutaj to napisz mi na maila : honoratasala@gmail.com :) :P

    OdpowiedzUsuń
  22. ile już jesteś z Kamilem ? Świetna stylizaaaacja !!!!!!!
    Buciki wygodne ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z Kamilem właśnie nam dwa latka upłynęło ;) buciki niestety pozostawiaja sobie wiele do zyczenia, ale nie narzekam, ladne wiec da rade sie przemeczyc kilka godzin!

      Usuń
  23. i 3 pytanie (obiecuje ostatnie ) haha . Jakie jest twoje hobby itp. ? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Który podkład najbardziej polecasz? co myślisz o bourjois flower perfection ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no przeciez to o nim tyle pisalam, nie robcie ze mnie prosze gluptaska, najbardziej oczywiscie tenże polecam i healthy mix

      Usuń
  25. czy używasz jeszcze coś oprócz podkładu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ostatnio polubiłam rozswietlajacy bronzer na kosciach policzkowych

      Usuń
  26. *poŻądanego Klaudio

    OdpowiedzUsuń
  27. Za roj razem z Kamilem jedziesz na stale do NY ? :)
    Btw jestes taka piekna!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety Kamil jest w czteroletnim techniku, wiec zostal mu jeszcze rok dluzej ode mnie takze bedziemy musieli poczekac. ale owszem, jedziemy razem za rok na wakacje do usa ;)

      Usuń
    2. Pewnie się bardzo cieszysz, że w końcu jedzie z Tobą i nie będziesz tęsknic przez wakacje. Potem pewnie bardzo, rok bez siebie to pewnie coś ciężkiego. Jakieś plany już masz? Ja niestety nie jestem w klasie z IB a uczelnie, które upatrzyłam akceptują tylko SAT i TOEFL, dlatego rozważam rok kursów albo wymianę, jak będę już na studiach w Brukseli :) Bardzo Wam zazdroszczę miłości, naprawdę jesteście śliczną parą :)

      Usuń
  28. Jaka rzecz podoba ci sie teraz najbardziej z MISBEHAVE ? :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Gdybyś mogła wybrać teraz jakiś ciuch z Staffbymaff co to byłoby ?;d;d

    OdpowiedzUsuń
  30. Chciałabyś mieszkać np. w Wawie ?

    OdpowiedzUsuń
  31. stylizacja taka dziewczeca, kobieca w 100 % ty ! super ! Wygodne buciki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. srednio, ale jak to ze szpilkami bywa ;)

      Usuń
  32. Podoba ci sie nowa kolekcja Riri ? Urzekła me serce tylko oby ceny nie były tak wysokie to chyab wszystko wykupie ! ;p;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo, teraz jest za śmieszne pieniądze ;)

      Usuń
    2. To świetnie z niecierpliwością czekam na 12 września ! :)

      Usuń
  33. sukienka dla mnie bomba, jak nie lubię sukienek to ta od Riri jest mega
    pięknie wyglądasz,ładny kolor włosów i zazdroo straszne o USA

    ps. przypominasz mi Marinę (i jak dla mnie to meeeeeeeega komplement)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marinę, chyba od dupy strony.

      Usuń
    2. Mimo ze tez tak nie uważam to zachowaj wulgaryzmy dla siebie :)

      Usuń
    3. może mi przypominać nawet Beyonce i .... Ci do tego :*

      Kraseczka jesteś śliczna nawet od dupy strony hahahaha

      Usuń
  34. Odpowiedz na pytania łDNIE PROSIMY :d

    OdpowiedzUsuń
  35. używasz jakiejś odżywki na paznokcie? Bo moje są w opłakanym stanie, używałam 8w1 z Eveline, ale niezbyt dobrze znoszę formaldehyd :( Stylówka sztos!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziewczyno wyrzuć to w pizdu jeśli już widzisz że coś jest nie tak z paznokciami. jeśli to zlejesz, będziesz musiała leczyć paznokcie antybiotykami i będą wyglądać jeszcze gorzej niż przed używaniem! wiem co mówię, moje paznokcie też tak reagowały i piekły ogniem piekielnym. nie każde paznokcie tak reagują (mojej mamie nic się nie dzieje) ale jak widzisz że formaldehyd robi syf z twoimi paznokciami to reaguj!

      Usuń
    2. wiem, dlatego zaraz wywaliłam, nie używam. Własnie przez to spytałam o jakąś odżywkę BEZ formaldehydu :) właśnie moje koleżanki też dobrze to znoszą, szkoda że ja nie, bo naprawdę działa :( spytałam Klaudii, bo ma przepiękne pazurki :)

      Usuń
    3. wlasnie ja uzywam eveline, bardzo pomaga, mialam mega problemy z paznokciami, łamały sie i dwoily a po dwoch miesiacach stosowania tej odzywki naprawde problem zniknal

      Usuń
  36. krótkie nogi i dodatkowo skrócone szpilami... eh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdy nie przejmuje sie czy wygladam na grubsza lub nizsza, nosze to co mi sie podoba bo szkoda zycia na kompleksy ;) nie jestem idealem i eksponuje to!

      Usuń
    2. Właśnie mi się wydaje, że szpilki wydłuzają nogi, a Twoje są bardzo ładne i na tych zdjęciach nie wyglądają na krótkie.

      Usuń
    3. Super Klaudia, masz u mnie mega + za ta odpowiedz! Mam wrazenie ze zmienił sie Twoj punkt widzenia.
      A to nie jest wcale proste, wiem cos o tym bo miałam problemy z odchudzeniem, i to ciagnie sie za mna do dzis. Mam nadzieje,ze przed Toba dłuuuga prosta. Trzymaj się piękna!

      Usuń
  37. Chodzisz czasami do lumpexów, tanich odzieży itp.? Jak tak to jakie polecasz w Lublinie, gdzie można znaleźć fajne perełki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio nie, nie wiem gdzie maja cos fajnego slyszalam ze na diamentowej gdzies

      Usuń
    2. Jest dużo fajnych ciuchów w Lubartowie. Z Lublina jest bardzo dobry dojazd. Można tam sporo fajnych rzeczy znaleźć i markowych za śmieszne pieniądze.

      Usuń
    3. Klaudia, a jak chodziłaś to gdzie? Bo mówisz ze ostatnio nie, ale wcześniej?

      Usuń
  38. Wiesz może czy do któregoś klubu w lublinie można wejść nie mając 18 lat?

    OdpowiedzUsuń
  39. Podobało Ci sie w Rivierze?

    OdpowiedzUsuń
  40. jesteś pełnoletnia? ;p

    OdpowiedzUsuń
  41. Jeju, jesteś taka piękna. *,* Zazdroszczę aż. Chciałabym wyglądać tak jak ty, ideał...

    OdpowiedzUsuń
  42. prostujesz włosy czy takie masz? ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety mam ale nie lubie ich

      Usuń
    2. dalabym sie pokroic za proste wlosy !!!! nie musialabym codziennie prostowac tych kedziorow..

      Usuń
  43. masz dużo piegów? jeżeli je masz to lubisz je?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. troche mam ale i tak wiekszosc zniklla, w sumie przyzwyczailam sie

      Usuń
  44. Klaudia mogłabyś powiedzieć gdzie kupiłaś tę kurtkę szaro-skórzaną, w której byłaś w Klubie Riviera?

    OdpowiedzUsuń
  45. mialas kiedys problem z celulitem wodnym ?

    OdpowiedzUsuń
  46. jesteś osobą religijną?

    OdpowiedzUsuń
  47. JESTES PRZESLICZNA KURCZE! <3 NIE MOGE PRZESTAC NA CIEBIE PATRZEC :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Nadal przyjaźnisz się z ojkiem? Stanowiłyście taki fajny duet a teraz z perspektywy obserwatora Twojego bloga... strasznie się poróżniłyście i na insta pełno fot z tą Kingą Łupiną a z Ojkiem żadnej... :<

    OdpowiedzUsuń
  49. Klaudia, znasz jakieś blogi z Lublina? Szukałam, szukałam ale nic nie znalazłam...

    OdpowiedzUsuń
  50. Sama kupujesz sobie ciuszki czy raczej rodzice?

    OdpowiedzUsuń
  51. jeden z lepszych setów jakie widziałam ostatnio. biel, czerń i złoto zawsze prezentują się razm rewelacyjnie :) piękna z Ciebie dziewczyna :)

    zapraszam do siebie i obserwuję ;)
    the-velvet-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Jakie sklepy internetowe polecasz? Typu romwe, sheinside, ale z darmową wysyłką! ?

    OdpowiedzUsuń
  53. Śliczna z Ciebie dziewczyna :) Tylko nie popadnij w samozachwyt!!! pozdrawiam, fanka :)

    OdpowiedzUsuń
  54. jakie uzywasz kosmetyki do twarzy? chodzi mi o kremy, zele, toniki itp

    OdpowiedzUsuń
  55. j cole- in the morning, lubisz?

    OdpowiedzUsuń
  56. Klauduś powiedz nam kiedy Ty masz urodziny?:D bo jeszcze nie słyszałam którego :(

    OdpowiedzUsuń
  57. ja myslalam, ze Ty juz maturke pisalas w tym roku :D Ja to wiem, ze wy razem z Kamilem wyladujecie w USA na stale ;d

    OdpowiedzUsuń
  58. gdzie kupilas meble do swojego pokoju ? bo sa naprawde fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Pisałaś kiedyś że w większości posiadasz lakiery Essie i OPI, więc pytam :) - jak oceniasz trwałość OPI w stosunku do Essie? Ja nie miałam jeszcze lakierów z OPI, a ostatnio rozmyślam nad kupnem Alpine Snow. Cena trochę wyższa niż Essie, ale te już wypróbowała i wiem, czego się spodziewać. Co radzisz?

    OdpowiedzUsuń
  60. Nocuje Kamil czasem u Ciebie albo Ty u niego ? Zajebista z was para !

    OdpowiedzUsuń
  61. hej wiem że to może zbyt osobiste, ale przez jak długi okres czasu spotykałaś się ze swoim chłopakiem zanim zostaliście parą? i nie wiem, np kiedy 1 raz sie pocalowaliscie, trzymaliscie sie za reke? chcialabym sie dowiedziec, bo ja spotykam się z takim jednym i nie wiem czy nie narzuca on zbyt szybkiego tempa wiec pytam sie bardziej chyba doswiadczonej osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  62. ktore vansy z nowej kolecji Ci sie podobaja?

    OdpowiedzUsuń
  63. zaluj ze nie zostalas dluzej w nyc,mialabys okazje poznac asapa rocky'ego i caly MOB,bo mieli wielgasny koncert na brkln :)

    OdpowiedzUsuń
  64. jaki masz aparat i obiektyw?;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Jesteś piękna! Od dawna obserwuję Cię na instagramie, nie mając pojęcia, że prowadzisz bloga! Świetne stylizacje :) Oczywiście obserwuję! Zajrzyj do mnie http://sandrainvogue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. za ile kupiłaś janoskie w ny?

    OdpowiedzUsuń
  67. Podoba ci sie cos z Local heros ?

    OdpowiedzUsuń
  68. Hej ile wazysz i ile masz wzrostu? Cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  69. Jesteś taka piękna, a taka wredna... aż przykro czyta się twoje odpowiedzi na IG do nas, do zwykłych śmiertelników, którzy ośmielili się zadać ci pytanie. A szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak zadajesz glupie pytanie to co sie dziwisz?

      Usuń
  70. (POBLIKACJA) ZACHĘCAM DO ZAPOZNANIA SIĘ Z OSTATNIĄ NOTKĄ NA MOIM BLOGU, W KTÓREJ ZNAJDZIESZ WĄTEK NA TEMAT SWOJEGO BLOGA :-)

    OdpowiedzUsuń
  71. Polecasz jakieś buty i kurtkę na jesień/ zimę ? :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Spóźnione 100 lat ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  73. Jakiego tuszu używasz, że twoje rzęsy wyglądają tak ładnie ? !!

    OdpowiedzUsuń
  74. masz upatrzona sukienke na studniowke?:>

    OdpowiedzUsuń
  75. love your all black outfit, and you totally perfect in those white heels and platinum blonde hair xox

    Check out my latest blogpost on minimalistic handbag designs!
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. https://www.facebook.com/kuba.malczak.7
    https://www.facebook.com/kolodziejska.patrycja

    OdpowiedzUsuń