11 lis 2013

sth

pierwsze podejście reaktywacji bloga xxxxx

















209 komentarzy:

  1. zwyczajnie, ale lubię taki minimalizm

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak bardzo chciałabym Cię poznać, uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedy farbujesz włosy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie napiszesz co i gdzie kupilas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łooo a jaki masz tego rozmiar na sobie ? :D S ?

      Usuń
  5. jakie przedmioty zdajesz na maturze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jak sobie radzisz? duzo spedzasz czasu nad ksiazkami?

      Usuń
  6. Klaudia ratuuj ! Wiesz moze gdzie moge dostac jakies fajne kurtki zimowe?;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajne sa z bershce i river island, problem z tym ze nie sa zbyt cieple dlatego ciezko je nazwac zimowymi i sama jeszcze niczego nie wybralam ;p

      Usuń
    2. fajne kozuszki krotkie w promodzie;)

      Usuń
  7. Przepraszam ze tutaj, ale jakos nie mam odwagi napisac do Ciebie na fb:) w tym roku mam egzaminy i zastanawiam sie nad staszicem. Chcialabym znac twoje zdanie na temat tej szkoly, czy warto isc, jacy nauczyciele, ludzie itd:) szczerze mowiac martwie sie o egzaminy bo jestem slaba z matmy i taka sobie z biol, ciezko byloby mi sie tam dostac np ze srednia 4cos bo pewnie bede taka miala?;) przepraszam ze zawracam glowe ale nie znam nikogo kto by chodzil do tej szkoly a zalezy i na opinii osoby ktora sie tam uczy:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dostac na pewno sie dostaniesz,nie ma z tym jakiegos mega problemu. a co do samej szkoly zdania sa podzielone, jedni albo uwielbiaja staszic inni go nie cierpia. moje zdanie jest takie ze naprawde jesli lubisz sie uczyc to mozesz wybrac jakakolwiek szkole i bedziesz dalej to robila. nie znam jeszcze nikogo kogo szkola by zdemoralizowala, i przeciwnie, sprawila ze ktos pokochal sie uczyc. staszic sam w sobie nie bylby taki zly, ale sa trzy czynniki ktore sprawiaja ze srednio mi sie podoba. po 1, zaledwie garstka nauczycieli naprawde wyroznia sie umiejetnoscia efektywnego nauczania, reszta mysli ze gnebiac i ponizajac ucznia zmusi go do nauki lub przeniesienia sie do innej szkoly ;p po 2 zbyt usilnie staraja sie nie dopuscic do obnizenia progu procentowego zdawalnosci matury, wiec albo dostosujesz sie do ich wymogów albo nie wytrzymasz i sie przeniesiesz ;p po 3 z roku na rok przychodzi coraz wiecej ludzi, dziwnych ludzi, ktorym wydaje sie, ze skoro sa w staszicu to sa lepsi niz 90% ich rowiesnikow ;p takie jest moje zdanie, szkola cie nie nauczy, jesli sama nie umiesz od siebie wymagac to fakt ze nauczyciele beda to robic za ciebie niczego nie zmieni bo albo sie wykonczysz albo i tak predzej czy pozniej sie przeniesiesz ;p w innej szkole tez sie mozna uczyc, tylko bez chorego parcia ze strony nauczycieli

      Usuń
    2. A jak myslisz, warto isc do klasy przygotowyjacej do matury miedzynarodowej gdzie wszystkie przedmioty sa po ang czy raczej odpuscic? Zastanawiam sie nad podejsciem do miedzynarodowej i nie wiem czy warto. Chcialabym studiowac za granica a slyszalam ze osoby z polska matura np w us nie maja sily przebicia, zazwyczaj pracuja jako jakas pomoc domowa albo na czarno, nie wiesz czy to prawda? Ty wyjezdzalas juz to moze costam mi podpowiesz bo jestem calkowicie rozbita, chcialabym isc na biol-chem w stasiu ale wnioskujac z tego co piszesz to chyba przenioslabym sie po pierwszym polroczu:(

      Usuń
    3. gowno prawda! ani polska ani miedzynarodowa matura niczego nie zmienia. na studia w usa trzeba miec kase, tylko i wylacznie, albo farta i wylosowac green card. fakt ze moze to jakostam przyspieszyc nauke jezyka ale nic poza tym... na studia w usa i tak trzeba zdac toefl a poza tym mnostwo testow kwalifikacyjnych, pisac eseje i inne duperele. matura miedzynarodowa pewnie przydaje sie w europie, ale na pewno nie jest w zadnym wypadku przepustka do usa

      Usuń
    4. wg mnie lepiej pojsc gdzies gdzie przy okazji bedzie czas zeby skupic sie na jezyku w jakiejs szkole jezykowej i tam zdac certyfikat. w miedzyczasie czytac, szukac, szperac po necie, znalezc jakas uczelnie odpowiednia dla siebie, pisac do nich na temat kredytow i ogolnie poswiecic temu czas a nie siedziec 3 lata nad pietnastoma przedmiotami z czego zdaje sie zazwyczaj 3 gora 4... ja np nie moge sobie darowac ze nie mialam na to czasu i dlatego zostawiam sobie po maturze rok na dopracowanie wszystkiego na co zabraklo czasu

      Usuń
    5. Dzieki ze chcialo ci sie odpisac i poswiecic czas:) wzielam sobie do serca twoja opinie i chyba masz racje;) daruje sobie te klasy ib i zapisze sie np do paderka czy jakiejs innej szkoly zeby sie douczyc:) jeszcze raz dzieki!

      Usuń
  8. chyba nas zaniedbałaś..... ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdzie można dostać jakaś fajna kurtke zimową?

    OdpowiedzUsuń
  10. kto Ci robi zdjęcia :)
    są megga

    OdpowiedzUsuń
  11. kurteczka przesliczna.

    OdpowiedzUsuń
  12. dlaczego inga przylepa ma taki wredny wyraz twarzy? w realu tez jest wredna sucz?

    OdpowiedzUsuń
  13. kurtka Forever21 bo chyba się nigdy nie dowiecie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zrób post o swoich kosmetykach no tyle razy widziałam prośby od innych :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Dodawaj stylizacje chociaż raz w tygodniu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak zamierzam a co z tego wyjdzie zobaczymy

      Usuń
  16. Mogłabyś mi powiedzieć jak schudłaś o diecie o ćwiczeniach, jak dalej utrzymujesz te figure ? :) Jesteś dla mnie ogromną motywacją i dzieki twoim zdjeciom zaczynam niedługo się odchudzać . Mam nadzieje ze pomożesz ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o mega ciekawe !! Klaudia może być przykładem, że da sie ? da sie !

      Usuń
    2. bez kitu, jestem bardzo ciekawa i bylabym bardzo wdzięczna jakbyś zdradzila jakie cwiczenia wykonywalas i jak sie odzywialas że tak ślicznie wyglądasz ;) mam nadzieję że odpowiesz.

      Usuń
    3. hmm wlasciwie nigdy nie stosowalam jakichs szczegolnych sposobow. szczerze mowiac jestem niezbyt systematyczna, wiec po prostu staram sie robic tyle ile dam rade, a mianowicie bywać na siłowni od czasu do czasu i w miare mozliwosci ograniczac liczbe kebabow i innych smakolykow na tygodniu :D najintensywniej dbalam o siebie w okresie styczen-czerwiec, i wtedy naprawde udawalo mi sie odmawiac sobie czesciej roznych rarytasow i mialam tez zdecydowanie wiecej czasu na silownie. przede wszystkim zawsze staram sie nie przejadac i jak najdluzej nosic w sobie uczucie glodu ;p to zawsze costam pomaga

      Usuń
    4. Dziekuje za odpowiedz!;)

      Usuń
  17. jakiego tuszu używasz? . Bardzo fajny efekt na rzęsach, a stylizacja zajebista ! Prosta, wygodna i taka na luzie , do szkoły! Polecisz jakieś fajne buty na zimę? Wszędzie szukam i nie mogę znaleźć nic fajnego :D W czy ty zamierzasz chodzić ? Liczę się z twoim gustem .

    OdpowiedzUsuń
  18. A gdzie piękne szponki . Cała stylizacja 5+

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety czasem trzeba zrezygnowac z pewnych rzeczy jak ma sie na glowie sprawy troche wazniejsze od wygladu ;p

      Usuń
  19. Nie myślałaś np. o wyprzedaży szafy ? :pp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owszem, ale ledwie starcza mi czasu na inne rzeczy

      Usuń
    2. nie chcę abyś uznała to pytanie za złośliwe czy coś, bo wcale nie to mam na myśli, ale co robisz, że jak piszesz ledwie starcza Ci czasu? jesteś w liceum, ja w tym czasie jedyne co robiłam to chodziłam do szkoły, nie mówię oczywiście o spotkaniach ze znajomymi czy coś, tylko chodzi mi o obowiązki ;D więc miałam aż nadto wolnego czasu ;) dlatego ciekawi mnie jak to jest u Ciebie ;)

      Usuń
    3. po 1 od 2 miesiecy jestem szczesliwa aczkolwiek mega zabiegana z tegoz powodu posiadaczka buldożki francuskiej :D pies to mega obowiazek, tym bardziej jak ma sie dwa w 3 pokojowym mieszkaniu ;p po 2 kilka razy w tygodniu mam korki, po ktorych zazwyczaj jestem tak padnieta ze musze odespac. po 3 zeby sie nie zaniedbac musze przynajmniej 2 razy w tygodniu byc na silowni, i to uczciwie, min. 2h ;p jak dla mnie to+ szkola wystarczy na wyssanie ze mnie wszystkich sił witalnych, nie wspominajac juz o tym ze resztke wolnego czasu chce poswiecic najblizszym (pewnie jestem dziwna ;p)

      Usuń
    4. hehe jak tak stawiasz sprawę to rzeczywiście Cię rozumiem, w sumie nawet zazdroszcze, wolałabym być tak zabiegana niż przez większość czasu siedzieć znudzona przed komputerem ;) pozdrawiam!

      Usuń
  20. Możesz dać link do tej kurtki? Będę wdzięczna d:

    OdpowiedzUsuń
  21. czy kiedy zakładałaś blogspota od początku miałaś tak dużo czytelników czy z czasem się pojawiali?:) jakie mogłabyś dać rady dla początkujących blogerów właśnie w tej tematyce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, od razu, bo wczesniej prowadzilam fotobloga od 2007 roku

      Usuń
  22. Gdybys mogla drugi raz wybierac lo to do jakiego bys poszla?;) przepraszam ze pytam ale kiedya chyba wspominalas ze chcesz isc na medycyne(przepraszam jesli sie myle) w stanach, a teraz piasalas ze zdajesz matme wos i ang, na jakie studia chcialabys pojsc?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zdradze poki co bo obawiam sie zbednej konkurencji ;p medycyna jednak nie dla mnie, nie moj swiat zupelnie

      Usuń
    2. szczerze mowiac poszlabym do 19 albo 23, ewentualnie do 5

      Usuń
    3. na bank prawo. ale na ten kierunek zawsze jest duzo chetnych, wiec twoj fejm w niczym nie przeszkadza ;P

      Usuń
    4. Stawiam raczej na PR...;)

      Usuń
    5. haha, prawo? nigdy nie bralam tego nawet pod uwage hahaha

      Usuń
    6. Dlaczego smiejesz sie z prawa? Nie chce zeby to chamsko zabrzmialo anni nic, poprostu pytam co nie tak z tym kierunkirm?:)

      Usuń
    7. smieje sie z tego ze ktos widzac co zdaje od razu wrzucil mnie do worka stereotypow haha to tak jak zdawanie biologii i chemii- na 100% medycyna :D

      Usuń
  23. Pracujesz gdzieś ? Pracowałaś kiedyś ? :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestes gotowa na nowe znajomosci ? W sensie gdy ktoś do ciebie podchodzi i chce się z tobą zapoznać to ty podchodzisz do niego z dystansem czy raczej nie masz z tym problemów ? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam problemow, nie lubie jak ktos wyrabia sobie o mnie opinie i oczekuje czegos poznajac mnie

      Usuń
  25. Jak to, jakkk? ty masz takie piękne rzęsy. Jakiej maskary używasz ?

    OdpowiedzUsuń
  26. Widziałaś może czy w plazie w HM są te buty (na obcasie) kótre ty masz , kótre kupiłaś rok temu ?: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, to kolekcja z tamtego roku jak zreszta sama napisalas

      Usuń
  27. Jak ci włoski ładnie urosły :)) Stylizacja 9/10 ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak przygotowania przed maturą ? Zmęczona już ? :D Na jakie studia się wybierasz i gdzie ?:P

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakie są u;ubione twoje blogerki i vlogerki ?:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie chcesz iść jak aa w strone lekarza?

    OdpowiedzUsuń
  31. Kiedy będzie ptwarcie tej nowej galerii w lublinie ? Bedziesz ?:D

    OdpowiedzUsuń
  32. Twoje ulubione instagramy to.... : ?

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapodaj jakies fajne buciki na zime. Ty w jakich bedziesz chodzic ?

    OdpowiedzUsuń
  34. dokładnie! jakie buty na zimę? byle nie na obcasie! DORADŹ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ku*a idź do sklepu i kup takie jakie się tobie podobają -.-

      Usuń
    2. o o o wyczuwam gniew gimbusa :D

      Usuń
    3. o o o jakbyś miała mózg sama byś się ubrać umiała :D

      Usuń
    4. A ktoś mnie ubiera ? Mama do 12 roku życia potem już ja . O O O

      Usuń
  35. Ku*a idź do sklepu i kup takie jakie się tobie podobają -.-

    OdpowiedzUsuń
  36. Podobają ci sie martensy / timberlandy ?

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak uzyskalas takie brwi???

    OdpowiedzUsuń
  38. co sadzisz o new balance ?:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Podpinam się do pytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Pokaż kiedyś całą kolekcję butów ! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Sama przerabiasz zdjecia czy dostajesz przerobione?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama ;p lubie sie pobawic w programach ;p

      Usuń
  42. masz kilkoro przyjaciół z którymi spędzasz cały swój wolny czas czy raczej masz mnóstwo znajomych i bardzo łatwo ci przychodzi poznawanie nowych ludzi? np poznajesz kogos i od razu umiem nawiązać z nim kontakt czy raczej potrzebujesz czasu ;)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mysle ze jedno drugiego nie wyklucza, owszem mam kilku bardzo bliskich ludzi ktorych traktuje w zupelnie inny sposob niz innych ale nie zmienia to faktu ze uwielbiam poznawac nowych ludzi, pod warunkiem ze sa to osoby ktore szanuja innych bez wzgledu na okolicznosci ;p wlasciwie nawet mozna powiedziec ze wiele moich dzialan ma na celu poznanie nowych osob i zawarciu nowych znajomosci ;p

      Usuń
  43. po tym co piszesz, po twoich odpowiedziach, mam wrazenie ze jestes naprawde inteligentna i sprawiasz wrazenie osoby, ktora chcialabym poznac ;D

    OdpowiedzUsuń
  44. Szkoda, że nie odpowiadasz na wszystkie pytania, bo na prawdę na niektóre z nich czekam z niecierpliwością:D

    OdpowiedzUsuń
  45. Masz jordany ? Jaki model i kolorystyka najbardziej Ci się podobają ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam son of marsy a najbardziej podobaja mi sie czwórki czarne

      Usuń
    2. http://www.obuwietanio.pl/images/Air-Jordan-4-Retro-006.jpg takie?: :>

      Usuń
  46. A ja powiem Ci tak - cenię w Tobie to, że nie jesteś pustą blogerką, traktującą bloga jako pracę/źródło utrzymania. Wolę oglądać Twoje rzadkie stylizacje, dla mnie perfekcyjne, bo uwielbiam minimalizm niż zestawy blogerek, które dodają posty 3x tygodniowo, byle coś wstawić. Jeśli będziesz miała więcej czasu na tworzenie większej ilości stylizacji to będę mega zadowolona bo masz świetny styl, wiadomka :) Poza tym wydajesz się normalna, w pozytywnym tego słowa znaczeniu, ponieważ jesteś przepiękna i w pewien sposób wyjątkowa a jednak jakoś bije od Ciebie taka właśnie normalność a wiem, że wiele ładnych dziewczyn to wyrafinowane narcyze ;) Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  47. Klaudia pisałaś kiedyyyyś na blogu, ze Twoi rodzice budują dom :) jak tam idzie budowa? chciałabyś już w nim zamieszkać ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moi rodzice nie sa razem ale tak czy siak to nie jest niczyja sprawa i nie zycze sobie wiecej prywatnych pytan, bede usuwac

      Usuń
    2. o kurcze..sorry ;/ gdybym wiedzala nie odpalilabym na pewno takiego pytanie ;/
      przepraszam i trzymaj sie ;*

      Usuń
  48. w jakich programach przerabiasz zdjecia?

    OdpowiedzUsuń
  49. czego uzywasz na krosty??? prosze odpowiedz masz piekna cere <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maseczki z sorayi oczyszczajace, jakies mydlo kolagenowe do twarzy, w zasadzie tyle

      Usuń
  50. Bardzo piękna jesteś :) Tylko zdejmij te doczepy,o wiele ładniej Ci w krotszych włoskach :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Mogę wiedzieć skąd masz te czarne rurki? Są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Jakim obiektywem były robione te zdjęcia? Fajnie wyszły ;p

    OdpowiedzUsuń
  53. Pod kurtką masz koszulkę z krótkim czy długim rękawem ?

    OdpowiedzUsuń
  54. Ile czasu czekałaś na takie brwi? Chodzi mi o to ile czasu używałaś tego olejku na brwi i kiedy przestałaś ;p

    OdpowiedzUsuń
  55. Twoja przyjaciółka angelika wróciła do byłego :D
    cieszysz się?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziwni jestescie, czy ja naprawde daje jakies oznaki checi dzielenia sie swoim zyciem prywatnym? zalosne to jest

      Usuń
  56. Jakie zawody uważasz za ciekawe? (;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawody wolne i zwiazane z reklama czy zarzadzaniem w jakiejs kreatywnej branzy

      Usuń
  57. zawsze zastanawiało mnie to czy swoje zdjęcia które dodajesz na instagrama przerabiasz w jakiejś aplikacji czy używasz tylko filtrów które są dostępne na instagramie, zawsze są takie piękne, estetyczne i ogólnie kolorki są cudowne, możliwe też po prostu, że masz dobry aparat w telefonie, więc jak to jest?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a roznie wiesz ;p najczesciej tylko filtr a jak mi sie nudzi to cos kombinuje z kolorami :D

      Usuń
  58. Zrób post o tym co masz w torebce, kosmetyczce, piórniku szkolnym, co nosisz na co dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Kraska poleć jakąś fajną torebkę bo szukam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama ostatnio nic nie moge znalezc :( napalilam sie na cos z wyzszej polki a nie stac mnie :P

      Usuń
    2. ja też piękna Celine i LV . Co sądzisz? :D Może do 30 nazbieram :D

      Usuń
    3. Chyba nie do końca zdajesz sobie sprawę z tego,że torebka Celine kosztuje 11tyś...

      Usuń
  60. Jak to u Ciebie w związku jest z wyjściami osobno? Będąc w dość długich związku, czy nie mogąc spotkać się w tygodniu, weekend spędzacie razem?Czy Twój chłopak planuje go z kolegami? Zastanawiam się, czy to ja zbyt ograniczam moją połówkę, czy faktycznie woli on męskie towarzystwo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. on zawsze woli do mnie a ja wypycham do kolegow :D wredna malpa :D

      Usuń
    2. U mnie właśnie tak wyglądały początki. Teraz czuję się trochę zaniedbywana, ale on to odbiera jako ograniczanie. Kurcze, poradź, co zrobić, żebym sama musiała go do nich wypychać, a on chciał spędzać czas ze mną?! :(

      Usuń
    3. ograniczanie? kopnij go w zadek :D

      Usuń
    4. cóż masz na myśli? :p widzisz, swego czasu trochę rzeczywiście przesadzałam, fochy nie fochy, proszenie o to zeby spędził ze mną weekend, a nie wylatywał do ziomeczków, teraz patrze na jego wyjścia z dystansem, ale jednak wiadomo, po calym tygodniu w szkole, bez niego (praca), chciałoby się spędzić z połóweczką wieczór :p co poradzisz?!

      Usuń
  61. hejka, co piszesz na maturze?

    OdpowiedzUsuń
  62. chcesz studiowac i potem pracowac w polsce czy jednak uciekasz do stanow?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. marze o zyciu tam ale to jest bardzo skomplikowane i nie wiem co wyjdzie, ale bede probowac na pewno

      Usuń
  63. Strasznie szanuję takie osoby jak Ty, które po szkole, nauce, korkach, obowiązkach (np. Twój piesek :)) mają jeszcze silę i samozaparcie, aby chodzić na siłownię czy basen. Ja niestety nie należę do osób, którym sport jest niezbędny do życia i ciężko mi się ogarnąć. Od jakiegoś czasu mieszkam za granicą i mam łatwiej, bo siłownia i basen są tu naprawdę tanie i mam wszystko blisko, a mi się nie chce ruszyć.... ;) A jak jest z Tobą? Masz zapał do sportu czy po prostu "ciśniesz"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdy nie bylam jakims sportowcem, ale jednak sporadyczny wysilek fizyczny daje mi wiecej energii i sil witalnych :P szczerze to nawet zbytnio nie lubie sie spocic i zmeczyc ale swiadomosc ze pozniej bede czuc sie lepiej daje mi motywacje ;)

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź, podobnie jak ja. Z tym, ze mi potrójną przyjemność daje chwila, gdy w końcu przestaję ((; I później od nowa...

      Usuń
  64. MATEMTYKA NA POZIOMIE ROZSZERZONYM? ;O

    OdpowiedzUsuń
  65. Jak uczcilas swoje 18 urodziny? :)

    OdpowiedzUsuń
  66. lubisz swoja sorke od mamy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano lubie ale wzbudza we mnie lęk przed matma :D

      Usuń
  67. pracujesz lub pracowalas gdzies kiedys? jesli tak to gdzie? co sadzisz o dorabianiu sobie w jakichs sklepach, ulotkach, knajpach, czy fastfoodach?

    OdpowiedzUsuń
  68. hej ;) co robisz z włosami że tak szybko Ci rosną? dośc często podcinasz jak dobrze widze :d chyba że się myle. Używasz czegoś specjalnego do nich?

    OdpowiedzUsuń
  69. na jakim jestes profilu w szkole? nie widzialam tu jeszcze takiego pytania, a jak juz mowa o maturze :D sama jestem maturzystka i troche sie boje, bo tak szczerze to jeszcze do nauki szczegolnie nie przysiadlam a w sumie zostalo pol roku.. jak jest z Toba? ;)
    aaa chcialam sie zapytac jeszcze ile sypiasz tak zazwyczaj w tygodniu? wydajesz sie byc strasznie ciepla osobka, pozdrawiam Cie Klaudia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bylam w biol chemie, teraz historia wos a chce zdawac matme takze ;p tez jeszcze tak pozadnie nie przysiadlam do tego ;p

      Usuń
  70. napisz dokladnie jak bylo z twoimi wlosami:) nie rozjasnily ci sie przez zolcie?

    OdpowiedzUsuń
  71. Kraska Twojej mamy czy taty mama mieszka w NYC? : )) btw. za rok jedziesz tam ze swoim chlopakiem? : D
    zazdro, ze bedziesz tam mieszkac!

    OdpowiedzUsuń
  72. jaki model butow masz na zdj?

    OdpowiedzUsuń
  73. świetnie Ci się reprezentuje zegarek , jaki to model , nazwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prezentuje chyba

      Usuń
    2. znalazł się mądrala od poprawiania

      Usuń
  74. Jesteś dobra z fizyki, chemii i matmy?

    OdpowiedzUsuń
  75. Skad nasz maffashion i bazyla macha? Sa cudowni i tez bym chciala poznac ;*

    OdpowiedzUsuń
  76. Wybierasz sie na impreze liestyle x maffasion? Ja tez ale nie moge znalezc wydarzenia na fb, moglabys dac linka? Bylabym strasznje wdzięczna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  77. Chodzisz na korepetycje z czegoś ? :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Jaka torebka górno-płukowa i sie marzy ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. celine, hermes, michael kors, alexander wang

      Usuń
    2. Ale jakiś model konkretny?

      Usuń
    3. Ta celine jest przepiękna. To prawda, że masz torbe LV. Gdzie kupilas i jaki model. :D Też mi sie marzy ale na razie musze poczekac :)

      Usuń
    4. Jaka celine? Hahaa celine to dom mody :*

      Usuń
    5. No coś ty . Serio ? ;oo ta z Celine, jeżeli tak trudno się domyśleć ;* kiss

      Usuń
    6. http://z4.ibutik.pl/ibutik324/781c467f00237b8650470d52/celine-boston-tote-handbag-45d1.jpg

      Usuń
    7. a torebka mojej mamy haha czasem pozycza :D

      Usuń
    8. ale przecież Michael Kors wcale nie jest taki drogi w porównaniu do np Celine bo ona akurat jest najdroższa :) Poza tym masz możliwość kupienia sobie takiej torebki w stanach gdzie jest duzo tańsza ! A MK to już w ogóle tam jest dużo tańszy… :)

      Usuń
  79. Świetna stylóweczka i kolor włosów. :) Niewielu osobom taki pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  80. jaki to model butow ?

    OdpowiedzUsuń
  81. co sądzisz o promowaniu programów typu "Ekipa z Warszawy", "Miłość na bogato", itp.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiscie ogladam :D troche prostackie ale wazne ze jest sie z czego posmiac :D

      Usuń
  82. gdzie można kupić takie mydło kolagenowe ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wygoogluj sobie ,albo przejdź się do sephory , douglasa…. do kosmetyczki

      Usuń
  83. zarabiasz w jakiś sposób pieniądze np sporadycznie na jakichś reklamach, w internecie lub blogu czy raczej tylko rodzice, babcie, ciocie, urodziny itp.?

    OdpowiedzUsuń
  84. ile ważysz? i jaki wzrost?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 161 jakos, waze 46 wiec mogloby byc lepiej haha ;P

      Usuń
  85. co sadzisz o czarnych matowych paznokciach? ;)

    OdpowiedzUsuń
  86. wiem, że to głupie pytanie, ale... sprzątasz po swoich psiakach na podwórku ;D?

    OdpowiedzUsuń
  87. żałujesz, że nie byłaś na koncercie Asapa w Palladium? Słuchasz go?

    OdpowiedzUsuń
  88. Ile masz piesków? :)

    OdpowiedzUsuń
  89. a jakie wymiary w udach, biodrach i talii?

    OdpowiedzUsuń
  90. Zgłosisz się do 4 edycji top model w kwietniu?

    OdpowiedzUsuń
  91. Czekamy na nowy post na weekendzie !! :D Może z jakimiś fajnymi butkami na zimę, bo szukam :D ! Poleć :P

    OdpowiedzUsuń
  92. Jak idziesz na silownie to w makijazu? Czy zmywasz? Na jakich sprzetach cwiczysz?

    OdpowiedzUsuń
  93. Twoja mama jest dentystką, a tata? Jeśli można spytać (;

    OdpowiedzUsuń
  94. napisz coś o spotkaniu z Maffashion ;) pleseee

    OdpowiedzUsuń